This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym AnneDybkjær

Hej! En veninde og jeg er begyndt at overveje vores muligheder for at tage en del af vores uddannelse i udlandet. Det vil formentlig være 1. år af kandidaten – evt. begge (det vil være afhængig af hvor vi tager hen…)

De fleste indlæg herinde handler naturligt nok om ‘rigtige’ rejser, men er der alligevel nogle der har erfaring med hvor det kan være godt at tage hen og studere? Vi går lige nu på en naturvidenskabelig udd., så det vil naturligvis også være sådan en kandidat vi skal på.

Vores umiddelbare ønske er, at komme til Californien, men det vil i sidste ende være uddannelsen, der er afgørende for hvor vi tager hen.
    Mht. Californien – nogle bud på om det vil være fedest at bo nær San Francisco eller San Diego?

Udover alt det faglige vil vi meget gerne være et sted, der også giver os mulighed for en masse oplevelser af forskellig art.

Vi håber nogle af jer har noget erfaring I vil dele med os. Al erfaring er velkommen 🙂 På forhånd tak!

Anonym Henriette EDU Danmark

Hej!

Jeg læste dit indlæg og kan fortælle, at jeg arbejder hos en organisation, der hedder EDU Danmark, hvor vi lige netop hjælper studerende til udlandet at læse. Vi samarbejder for øjeblikket med 28 universiteter udenfor Europa i USA (tre i Californien), Australien, New Zealand, Mexico, Malaysia, Singapore, Hong Kong og Kina.

I er meget velkomne til at læse nærmere om universiteterne på vores hjemmeside http://www.edu-danmark.dk (under Universiteter)

Vi kan hjælpe med alle de praktiske forhold, når I gerne vil planlægge et studieophold på et af vores samarbejdsuniversiteter – I kan i hvert fald se på det, og hvis I får spørgsmål, skal I bare sende mig en e-mail på henriette@edu-danmark.dk.

Ha’ en god dag!

Mvh. Henriette:)

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account