This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Anonym

Hej folkens.

Jeg er en ung fyr på 23, som har bestemt sig for at tage uddannelsen som dyrepasser i zoologiske anlæg (zoo).
    Til dem af jer, som ikke ved det, så er det EKSTREMT svært at få denne uddannelse i Danmark, da vi har så få dyreparker/zoologiske haver, som vi har – og der er enorm rift om pladserne.

Derfor har jeg besluttet mig for, hvis ikke jeg kan få en plads her i Danmark, at drage mod det store udland.
    Jeg har tidligere backpacket, så jeg har absolut intet problem med udfordringer om at begå sig i et nyt og fremmet land, og de udfordringer dette fører med sig.

Mit spørgsmål går på, om der er nogle af jer, som selv, eller som kender nogen, som kender nogen, der har prøvet sig med en eller anden gren af dyrepasseruddannelse i udlandet.

Mine foretrukne destinationer er (i prioriteret rækkefølge):

1. Australien / New Zealand
    2. USA
    3. England

Australien eller New Zealand er klart at foretrække, da dyrelivet, klimaet og kulturen fascinere mig enormt meget, men jeg er åben for alle muligheder.

Det skal lige tilføjes, at jeg ikke nødvendigvis søger en UDDANNELSE som dyrepasser, men blot et (lønnet) job, hvor jeg kan udleve min drøm om at arbejde med dyr.

Jeg vil gerne understrege, at jeg i denne forbindelse IKKE er interesseret i frivilligt arbejde, da jeg skal bruge dette til min fremtidige karriere, og først på et senere tidspunkt vil bruge mine færdigheder til frivilligt arbejde.

Håber i kan hjælpe mig på vej til at udleve min allerstørste drøm.

De bedste hilsner
    Mads

Anonym Katrine

Hej Mads 🙂
    Har du nogensinde fået svar på det her indlæg?
    Hvis du har, eller selv har fundet en anden vej frem til det, vil jeg meget gerne høre hvad du er nået frem til.
    Da jeg selv er meget interreseret i lige netop det du undersøger her.

Kh Katrine

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account