This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym DanielDKK

Lige en sidste ting hvordan har folk haft det med at være udenfor efter mørkets frembrud i rio de janeiro? nogle steder man ikke skal være nogle steder man helt skal udelukke? tænker mere hvis man skal ud og feste og have lidt at drikke?? kom gerne med tips så blir jeg meget glad:)

Mvh Daniel

Anonym Anonym

Vi fik at vide at man ikke skal gå ude efter mørkets frembrud på copacabana, så det gjorde vi ikke. Og dog, der var en aften, hvor vi var på vej hjem og det blev mørkt mens vi gik, der fortsatte vi bare med at gå. Derfor valgte vi at bo på ipanema. Der var en lille bar på hjørnet hvor vi hang meget ud sammen med de andre fra vores hostel… men når vi tog andre steder hen fx diskoteker tog vi for det meste bare en taxa, jeg husker det som om, det ikke kostede særlig meget.

Anonym DanielDKK

tak for svaret .. regner også med at bo i”nabolaget” omkring ipanema da jeg har hørt det skulle være det ” sikreste” sted:) men man skal vel bare tænke sig om ..

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account