This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Backpackers Online

Hvad gør man, når det eneste der giver mening her i livet er at rejse.Når hverdagen hænger dig langt
    ud halsen når man kommer hjem fra en lang rejse og er smækfuld af nye indtryk og visioner og intet! absolut intet har ændret sig her hjemme.
    Vennerne snakker stadig om de samme hjernedøde ting,de samme åndvage tv-programmer i fjernsynet
    smøgerne er stadig lige så dyre og koster ikke 50 bath som de gør i Thailand og en bytur koster det samme som 5 byture på koh phang ngang.
    Ja for mig at se er der kun en ting at gøre.

tage ud og rejse igen.

Jeg kan ikke være mere enig.

Er det nogle der ved, hvordan man afdrager en gammel rejsegæld mens man rejser ?

hej allesammen. Banken har lige lånt mig 30.000 kroner
    så jeg er den der er skredet.
    kan i skrubskide hygge jer her til vinter og pas nu på i ikke bliver forkølede. Jeg skal tænke på jer når jeg ligger på en strand på fiji og kigger op på stjernerne og bølgerne langsomt luller mig i søvn.
    vi ses dernede.

Jeg er også selv helt vild med at komme væk hjemmefra, og se noget nyt. Og jeg er helt enig i at, når man lige kommer hjem til dagligdagen igen, så virker alt forfærdeligt dødt og kedeligt, og man får følelsen af at man bare spilder sit liv væk ved at være derhjemme….

Men så vil jeg også godt lige sige, at man ikke behøves at rejse flere tidszoner væk for at mærke livet. Lad være med at grine nedladende af mig, jeg mener det skam. Tænk kreativt, prøv noget nyt. For det eneste der skal til er at bryde med dagligdagen, sætte sig ud over det på en eller anden måde.

Gør et eller andet vildt alene eller sammen med dine venner. Noget du finder totalt skørt, sådan mærker jeg i hvert fald at jeg lever, selv om jeg er i Danmark og det regner og blæser.

Vær nu lidt kreative og få jer et liv, for det er nu engang bare ikke muligt at spændere hele sit liv med at feste og bade i sydens sol, og på et eller tidspunkt blev det sikkert alligevel også trivielt. Meningen med livet er ikke altid så ligetil at se, men søg og du vil finde…

knus fra Anna

Anonym Sally

Jeg er enig i at man godt kan blive lidt deprimeret af at være hjemme i DK altid. Men jeg har aldrig selv været ude at rejse og opleve noget sjovt, så jeg vil da gerne høre hvor det er i har haft det så godt, og hvad I har fået ud af det.

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account