Jeg er også selv helt vild med at komme væk hjemmefra, og se noget nyt. Og jeg er helt enig i at, når man lige kommer hjem til dagligdagen igen, så virker alt forfærdeligt dødt og kedeligt, og man får følelsen af at man bare spilder sit liv væk ved at være derhjemme….
Men så vil jeg også godt lige sige, at man ikke behøves at rejse flere tidszoner væk for at mærke livet. Lad være med at grine nedladende af mig, jeg mener det skam. Tænk kreativt, prøv noget nyt. For det eneste der skal til er at bryde med dagligdagen, sætte sig ud over det på en eller anden måde.
Gør et eller andet vildt alene eller sammen med dine venner. Noget du finder totalt skørt, sådan mærker jeg i hvert fald at jeg lever, selv om jeg er i Danmark og det regner og blæser.
Vær nu lidt kreative og få jer et liv, for det er nu engang bare ikke muligt at spændere hele sit liv med at feste og bade i sydens sol, og på et eller tidspunkt blev det sikkert alligevel også trivielt. Meningen med livet er ikke altid så ligetil at se, men søg og du vil finde…
knus fra Anna