This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Daniel&Malene

Vi er et par som skal backpacke gennem hele mellemamerika i 3 måneder, og prøver at regne os frem til hvor mange penge det kræver. Hostel og madpenge er til at finde ud af men vi aner ikke hvor meget man bruger på udflugter og andre aktiviteter..vi skal jo gerne ud og opleve noget.
    Nogle som har erfaringer med priser på udflugter osv. i denne del af verden?

Anonym Perry Dahl Christensen (send_flere_penge@hotmail.com)

Det afhænger jo lidt af de lande I skal rejse i og hvilke aktiviteter I skal lave. Har selv rejst på yucatan-halvøen (Mexico, Guatemala og Belize). Belize er rimelig dyrt, men der er også en del ting der kan anbefales. Hvis du er dykker, er “Blue Hole” et must. Mener det kostede omkring 150 USD. Så var der Ians Cave Branch som også var værd at lave nogle ture med. Det koster os deroppe i den retning og den billigste indlogering er heller ikke billig. Til gengæld var Cockscomb Basin nærmest næsten gratis.

Hvis I bruger nogle dage på Mayaruinerne kan det gøres fhv. billigt. Adgangsbilletten koster ikke ret meget. Husk at køle af i nogle af de Cenotes det ligger tæt på f.eks. Chichen Itza.

Guatemala er generelt billigt.

Jeg har selv tænkt på en tur gennem mellemamerika (Mexico til Panama). Hvis jeg skulle lave sådan en tur, ville jeg sætte 50.000 kr. af til lommepenge – og evt. mere hvis jeg også skulle til Cocos Islands.

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account