This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym none

Hej rejsende onkel mac!
    Du kan finde virkelig billig overnatning i Irkutsk og Ulaanbaatar ved at klikke på “Gå til avanceret søgning” i rubrikken “Billig overnatning” her på siden.
    Mvh. Jesper

Anonym rejsendeonkelmac

Hej!
    Er der nogen der har erfaringer med selv at skaffe udflugter samt tag over hovedet i Ulan Batoor og Irkutsk? Jeg skal med den Transsibiriske til april og vil gerne gøre stop de to steder og ud og se noget der, men jeg har ikke lyst til at bestille for gennem et bureau meget hjemmefra, da det er mit indtryk at det er billigere og sjovere at gøre det selv når man er derude. Til gengæld gider jeg heller ikke stå uden tag over hovedet og uden mulighed for at komme afsted.

mvh rejsende onkel mac

Anonym rejsendeonkelmac

Tak for det!

Hvis der er nogle der har erfaringer med at finde det derude vil jeg stadig gerne høre fra jer. Især er jeg interesseret i at høre omkring hvorvidt det er muligt at bestille udflugter fra dag til dag når man er i en af byerne.

Anonym none

Ved søgning på mongolske sprog fandt jeg denne hjemmeside http://www.mongolieteksperten.dk/Om_mongoliet/ om Mongoliet og deres sprogkundskaber.
    Mvh. Jesper

Anonym Josefine

Så vidt jeg ved er det Jysk Rejsebureau, Penguin Travels og måske Alt Rejser der i Danmark er eksperter på den Transsibiriske.

Bestil deres materiale – så har du et godt overblik over muligheder og prisniveau de forskellige steder. DU behøver ikke booke hos dem, men så har du en guideline.

Lonely Planet har udgivet en Transsibirisk pakke med guidebøger samt phrasebooks på kinesisk og russisk. Den er ikke så dyr og kan anbefales.

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account