This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Kr@ft

HJÆLP….

Hej, håber seriøst der er nogle herinde som kan hjælpe min kæreste og jeg, vi skal have søgt vores visum til Kina inden for de næste par uger, og har talt med den Kinesiske ambassade i DK, og de siger at vi ikke kan få visum uden at fremvise en udgangs billet fra Kina.

Problemet består nu i, at vi gerne vil rejse over grænsen til Vietnam via tog/bus, men vi kan ikke finde nogle steder at købe en billet til dette.

Der må være nogle her, der har prøvet dette før, og kan hjælpe med at forklare os det, eller evt. hvordan man ellers får kringlet det, så vores visaer kan blive godkendt?

Vh. Lisbeth og Erik

Ring eller skriv gerne på mobil nr. 22428582

Anonym Allan3

De er vist meget skrappe i kina, Da jeg søgte visum sidste år, måtte jeg lave en rejseplan for hele turen, med hvad jeg ville se og i hvilke byer, det var egentlig kun for ambassadens skyld, jeg havde også en hjem billet så det var ikke et problem.

Ellers kan i snakke med kilroy travel de er vist rimelig gode til at det der, de har måske en smutvej igennem det.

Anonym vietnam-rejser.dk

Hej Lisbeth & Erik

Lad mig se om jeg kan hjælpe.
    Hvor skal i fra i Kina og til i Vietnam? Jeg sidder i Vietnam og kan spørge i morgen hvis det er.

Venligst Kenneth
    Vietnam-Rejser.dk

Anonym Lisbeth

Vi regner med at tage en bus eller et tog fra Nanning i Kina og ned til Hanoi. Vi har set flere steder på nettet at der går busser/tog, men kan ikke finde en hjemmeside der sælger billetter til disse. Det ville være smart hvis vi kunne bestille en billet allerede nu, og eventuelt vedhæfte vores visa. Vh. Lisbeth

Anonym Hovgaard

Hej.

Prøv evt at skrive til Helen fra på denne adresse: http://www.china-diy-travel.com/
    De anbefaler siden på seat61 ift køb af togbilletter. Jeg har selv lige brugt hende på min Kina tur – og hun giver virkelig god service samt hun kender systemet.

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account