This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Anonym

Hej Alle

Skal ud på en Interrail tur, her til sommer. 1 måned i Europa. Det er min første tur, af slagsen, så til det formål skal jeg selvfølgelig have købt mig lidt udstyr. Har pt. kun nogle få spørgsmål.

Hvilken slags jakke skal man have med på sådan en tur?
    Kender i nogen gode sider, hvor man kan købe udstyr?
    Regner med at købe mig nogle vandrestøvler, eller er det unødvendigt?

Eventuelt andre ting man skal være opmærksom på?

Vi skal nok rejse omkring, Holland, England, Frankrig, Italien, Bulgarien, Polen og lignende.

Anonym (L)

Jeg synes bare du skal tage et par sko med som du går godt i og som kan gå til lidt af hvert. Var selv på interrail i sommer og jeg vandrede op af et bjerg i regnvejr, da jeg var i østrig, i et par All stars og det gik helt ok.
    En ting som jeg kun kan anbefale er et hurtigttørrende håndklæde. Det er surt at skulle have et vådt håndklæde ned alt sit rene tøj. De få i de fleste forretninger med rejseudstyr.
    Derudover synes jeg du skal tænke over dit valg af lande, for der er meget langt fra England til Bulgarien, og jeg går ikke ud fra at det kun er selve togturen du vil opleve. Vi var selv i rigtige mange lande, og hvis jeg skulle gøre det igen ville jeg helt sikkert begrænse mig.

Håber du får en rigtig dejlig tur!

Anonym Anonym

Som nævnt må I igen prøve at overveje om I virkelig har lyst til/brug for at have alle de lande med. 1 måned går lynhurtigt. Var på Interrail i sommers, med 3 andre drenge, hvor vi købte 10 rejsedage over 30 dage og så en flybillet hjem fra endedestinationen. Vi besøgte holland, frankrig og spanien, hvilket var helt perfekt. Måske kunne man lige have klemt berlin eller italien ind, men mere end det havde været en stressfaktor.
    Pengene til et par vandrestøvler er jeg helt sikker på du kan bruge til noget federe på turen, medmindre I for alvor skal ud og vandre i bjerge. Jeg gik i klipklappere, et par allstars og et par gamle adidas.

1 af de andre havde en jakke med hvilket ret hurtigt blev et irritationsmoment for ham. Kommer helt an på hvor I skal hen. Jeg gjorde det at jeg pakkede for meget, kom hjem med 25% ubrugt tøj og hvis bare jeg have kunnet skære 10% af taskens størrelse og vægt havde det været en befrielse.

Husk at lave pladsreservationer til holland, frankrig og spanien, ihvertfald til de større byer.

Hvis du vil have tips til nogle nice steder at bo må du lige skrive. Husk belligenhed frem for alt andet !!

God tur, det bliver SÅ fedt !!

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account