This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym NannaRoemer

Hej alle.

Vi er 3 piger der skal på jordomrejse her til september (Indonesien, Nepal, Australien, NZ, USA, Peru, Boliva og Brasilien).
    Vi har lidt problemer med at finde ud af hvilket udstyr vi skal have med, især i forhold til fodtøj og sovepose. Med hensyn til fodtøj: Kan man nøjes med en vandresko, når vi regner med at skulle vandre en del både i bjerge, jungle og generelt meget i naturen? Eller er det bedst med en vandrestøvle?
    Også er vi i tvivl om hvor varm vores sovepose skal være, med de steder vi skal hen, og når vi også skal op i bjergene.

Håber i kan hjælpe, og på forhånd tak! 🙂

/Nanna R.

Anonym Magnus

Tjek http://www.onebag.com/ og bliv klogere på bagage. Søg også på vandresko og vandrestøvler her i forumet – spørgsmålet er relevant og bliver ofte stillet her.

God rejse

Anonym Claus

Jo mindre I har at slæbe rundt på, desto bedre. I skal vel ikke opholde jer i bjergene i længere tid. Det er muligt altid at leje soveposer.

Jeg vil nøjes med vandresko, de er mere anvendelige end støvler. At have et par tunge støvler på i 40 gr varme, kan godt blive lidt for hedt for fødderne.

mvh
    Claus

Anonym BirgitLarsen

Med et par australske boots har i fodtøj tl det hele. De er super behagelige – også i varmen. Tjek dem her http://www.outbackboots.dk

God tur 🙂

Anonym Søren

Hej,

Fed tur og nogle fede lande i har valgt 🙂 Selvom de fleste er en smule dyre end man lige regner med.

Der er en komplet dansk backpacker pakkeliste her (med video også):

Backpacking pakkeliste

Jeg ved ikke om det er præcis det du søger, men jeg brugte den hvertfald som afkrydsningsskema, og det fungerede rigtig fint.

God tur!

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account