This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Anonym

Hej Lisa

Hvis du skal på en af de mange guidede ture. Har de fleste selskaber alt hvad du skal bruge. Vi havde dog selv en sovepose med… Ladakh er et helt fantastisk område. Gid det var mig der skulle afsted igen

Rigtig god tur

Anonym eline

Hej.
    Min kæreste har trekket to måneder i Ladakh i 2007, så han har sikkert en masse information at hjælpe dig med. Du kan maile mig på elfran83@yahoo.dk så skal jeg sende dig videre til ham hvis du er interesseret i råd og vejledning (og hvis han ahr tid til at svare -har ikke spurgt ham).

Mvh Eline

Anonym eline

Hej.
    Min kæreste har trekket to måneder i Ladakh i 2007, så han har sikkert en masse information at hjælpe dig med. Du kan maile mig på elfran83@yahoo.dk så skal jeg sende dig videre til ham hvis du er interesseret i råd og vejledning (og hvis han ahr tid til at svare -har ikke spurgt ham).

Mvh Eline

Løvenbalk

Hej,

Er der nogen der ved, om man selv skal have udstyr med når man skal trekke i Ladakh i Nordindien?(telt, sovepose, trangia, mad og den slags)

Mvh.
    Lisa

Løvenbalk

Tak for svarene.

mvh.Lisa

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account