This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Anonym

Hej..
    Mit navn er Mads, jeg er 24 år. Jeg er uddannet elektriker og har været i faget omkring 6 år. Jeg har i lang tid haft et ønske om at tage til Uganda i Afrika. Jeg har brugt en del tid på at kigge på nettet efter frivilligt arbejde i Uganda, men er efterhånden blevet godt træt af, at alle organisationerne vil have penge for ens arbejde. Jeg vil ikke lyde nærig eller noget, vil selvf gerne selv betale for alle omkostningerne der er ved at komme frem og tilbage. Har sådan set heller ikke noget i mod at arbejde uden løn, hvis det så bare indebar at man havde et tag over hovedet og tre måltider mad om dagen. Man betaler for ferie, ikke for at arbejde. Det jeg vil frem til er at jeg er begyndt at hælde mere op af at rejse selv, måske starte i Kampala og så selv finde arbejde der nede. (Har snakket med en der har arbejdet meget i Afrika som frivillig og hun siger det ikke er et problem at få arbejde, men selvf hvem siger også nej tak til gratis arbejdskraft?) Det jeg tænkte på var måske at hjælpe med at bygge skoler, sundhedsklinikker eller hjælpe til på et børnehjem, noget i den stil, måske prøve det hele. Hvis man rejser selv er mulighederne for det hele. Havde tænkt på at det skulle ske engang i 2013 hvis alt flasker sig. Hvor lang tid turen skulle vare, ved jeg ikke. 6 måneder plus minus efter hvordan det går. Ville høre om nogen kender til den måde at rejse på i Uganda, er der nogen ting man skal tage forbehold imod, ting der kunne være godt at undersøge inden man tager afsted? Hvis der er nogen der kunne være intraseret i at dele en forhåbentlig god oplevelse med mig, håndværker eller ej, så skriv gerne. Mvh Mads

Anonym Mads

Fedt fik lagt indlæg ind som gæst. I kan finde mig under. Madslm

Anonym Madslm

Haha, prøver lige igen. I kan finde mig her. 🙂

Anonym LisbethFriis

Hej Mads