This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym supernigge

Endnu et spørgsmål…. hvem kender til billg og god safari tur i tanzania?

Anonym Didde

Tjek jyskrejsebureau. De er i hvert fald billige! 🙂

Anonym Anonym

Hvis jeg var dig, ville jeg smutte forbi Arusha. Der er tusindvis af billige safaribureauer der. De gør det meget billigere end folk, der booker hjemmefra.
    Arusha er også en dejlig by at besøge. Der er meget at se – man kan komme på banan- eller kaffaplantageture og det er også fra den by, langt de fleste og største ture går fra.
    På Zanzibar vil jeg anbefale jer Paje Beach på Østkysten. For nogle år siden kåret til verdens 5. smukkeste strand. Hvis I vil feste en masse og møde andre backpackere, så synes jeg, I skal tage til Kendwa på nordsiden – der er fyldt med unge! 🙂

Anonym jasgu

hey

jeg ved at topas har trekking ture i tanzania og safari.
    Den lyder spændende på papiret, men om den er god og billig ved jeg ik.

jeg havde selv planer om en safari i tanzania, men det skulle være i forbindelse med en bestigning af kilimanjaro, hvorefter man tar på safari og til sidst tar til zanzibar. En 3 ugers tur topas udbyder, men prøv at tjecke deres site http://www.topas.dk

henrik

Anonym jakobsenpernille

Jeg var på safari i Tanzania sidste september og brugte Sunny Safaris Limites ( http://www.sunnysafaris.com), som varmt kan anbefales.
    Vores tur var en 4 dags/3 nætter tur, hvor vi havde 2 dage i Serengeti og en dag i Ngorongoro karteret. Vi gav 648$ og det var noget af det billigeste vi kunne finde – men turen var i top. Vi 4 piger have egen jeep med chaffør/guide og kok ( og han lavede bare SUPER mad) og tog det i et roligt og hyggeligt temop og havde meget medbestemmelse.

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account