Dette emne er tomt.

• Forfatter
    Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /var/www/backpackerplanet.dk/public_html/wp-content/plugins/pmpro-bbpress/pmpro-bbpress.php on line 256
    class="loop-item-0 user-id-0 bbp-parent-forum-100138 bbp-parent-topic-200019 bbp-reply-position-1 odd post-3535998 topic type-topic status-publish hentry pmpro-has-access">
     Malou4

Hej
      Jeg skal fem uger til Thailand. Rejser næste mdr. Vil gerne starte turen med en trek i Umphang. Er der nogen der har erfaring med trekking der? Er det en god ide at booke hjemmefra? Og hvilket bureau kan der anbefales at booke fra?

🙂 Maria

DeXter

altid book der nede det er meget billigere.. Kender desværrer ikk til trekking i Umphang. 🙁

Lotte

Jydsk rejsebureau arrangerer ture til Umphang, mega fed tur med trekking, elefant tur, kæmpe vandfald osv:-)

Brunner managed

Hej Lotte
            Ja, det er jeg klar over, men fordi jeg ikke rejser med dem, så kan jeg ikke få lov til at deltage på deres ture 🙁 Desværre.

Har fundet et bureau i Thailand, som også arrangerer ture: Sawan Travel.
            Nogen der har erfaringer med dem??

Mie

Tak Per. Det vil jeg lige tjekke 🙂

Mie

Tak Per. Det vil jeg lige tjekke 🙂

Per

Jysk booker deres ture gennem dette firma http://www.visitbeyond.com/thailand

Her kan du vist selv booke igennem, og komme på samme ture.

Thomas

Prøv at skrive til Fern, The Angel Travel Service, på fern_bkkth@hotmail.com

Fern er en fantastisk rejseguide med kontor i Khoa San Road. Hun vil helt sikkert kunne hjælpe dig.

Mie

Hej Thomas

Det vil jeg gøre. Har dog fortsat kontakt med Sawan Travel, og deres rejser lyder gode, og indtil nu har jeg fået en superfin service 🙂

Viser 9 indlæg - 1 til 9 (af 9 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account