This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Malou4

Hej
    Jeg skal fem uger til Thailand. Rejser næste mdr. Vil gerne starte turen med en trek i Umphang. Er der nogen der har erfaring med trekking der? Er det en god ide at booke hjemmefra? Og hvilket bureau kan der anbefales at booke fra?

🙂 Maria

Anonym DeXter

altid book der nede det er meget billigere.. Kender desværrer ikk til trekking i Umphang. 🙁

Anonym Lotte

Jydsk rejsebureau arrangerer ture til Umphang, mega fed tur med trekking, elefant tur, kæmpe vandfald osv:-)

Anonym Brunner managed

Hej Lotte
    Ja, det er jeg klar over, men fordi jeg ikke rejser med dem, så kan jeg ikke få lov til at deltage på deres ture 🙁 Desværre.

Har fundet et bureau i Thailand, som også arrangerer ture: Sawan Travel.
    Nogen der har erfaringer med dem??

Anonym Mie

Tak Per. Det vil jeg lige tjekke 🙂

Anonym Mie

Tak Per. Det vil jeg lige tjekke 🙂

Anonym Per

Jysk booker deres ture gennem dette firma http://www.visitbeyond.com/thailand

Her kan du vist selv booke igennem, og komme på samme ture.

Anonym Thomas

Prøv at skrive til Fern, The Angel Travel Service, på fern_bkkth@hotmail.com

Fern er en fantastisk rejseguide med kontor i Khoa San Road. Hun vil helt sikkert kunne hjælpe dig.

Anonym Mie

Hej Thomas

Det vil jeg gøre. Har dog fortsat kontakt med Sawan Travel, og deres rejser lyder gode, og indtil nu har jeg fået en superfin service 🙂

Viser 9 indlæg - 1 til 9 (af 9 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account