This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym PGB

Falkerejser reklamere med “Her samler vi Familien”, men de gør det stik modsatte.
    Undertegnede har lige været på ferie med Falkerejser, og for at være helt sikre på at vi blev seatet sammen under flyvningen kontaktede vi Falkerejser direkte istedet for at booke på nettet. Vi blev lovet at vi blev seatet sammen under flyvningen, selv to dage før afrejse da vi bad dem om at kontrollere dette, men da vi fik vores boardingkort, var min kone placeret 20 rækker fra resten af familien. Da vi landede bad jeg guiden om at sikre, at det ikke skete på hjemrejse, hvilket hun lovede at hun nok skulle ordne, men da vi skulle hjem igen havde de endu engang seatet min kone 20 rækker væk. Jeg tog straks fat i guiden, men hun kunne “desværre” ikke gøre noget. Da jeg efterfølgende kontaktede Falkerejser gav de SAS skylden og mente ikke at de havde del i det. De skrev til mig, at jeg bare mod ekstrabetaling selv kunne sørge for at familien blev seatet sammen. Så helt klart, Falkerejser samler familien – mod ekstrabetaling. Vi havde kun booket rejsen 6 måneder i forvejen og betalt 6700 DKK pr. billet. De havde fået deres penge og derefter var de fuldstændig ligeglad med os som kunde. Mit råd – brug et andet rejsebureau.

Anonym Anonym

Kan ikke se hvad det indlæg skal her på siden. Dette forum er til for at få gode råd og tips, hvis vi alle skulle skrive om dårlige oplevelser med service, ville siden ikke fylde andet, og fejl kan ske uanset hvem man rejser med. Flyveturen er trods alt kun en lille del af rejsen.

Anonym Christina

Er det PGB har skrevet ikke et godt råd eller et tip. Synes sgu det er fair nok at der er nogen der skriver om deres erfaringer herinde, fremfor at vi alle skal “dumme os” så er det da federe at vi kan lærer af andres fejl. Det er vel op til den enkelte om man skal se på det PGB som en enkelt forseelse af rejseselskabet. Men når PGB tager initiativ til at skrive sin holdning, kunne det jo være der var nogen der bakkede op om det eller havde en anden holdning, så synes ærlig talt at det er iorden at folk skriver om deres erfaringer…

Det er blot min holdning…

Anonym Anonym

Hvis det virkelig er det værste der skete på ferien at I ikke kom til at sidde sammen i flyet syns jeg det lyder som en fin ferie. Fokuserer man så meget på det dårlige er det klart man får en dårlig oplevelse.

Anonym Katrine

Det er efterhånden blevet helt almindeligt, at for at være sikker på at sidde sammen i flyet, at man så skal bestille sæder selv på flyselskabets side.
    Syntes ikke du kan give skylden til rejseselskabet – for har netop læst, at proceduren omkring sædereservation står på deres hjemmeside.

Anonym MetteMalou

Hej.

Jeg er tidligere guider ( godt nok ikke for falk lauristsen), og bliver altså simpelthen nodtil.
    Jeg synes det lyder utrolig dumt, at Falk lauritsen har lovet i blev seatet sammen, for man skal betale ekstra penge, for bestemte pladser, hvilket man ogsaa skal hvis man vil vaere sikker paa at sidde sammen.
    Guiden har ret i at hun ikke kunne gore noget… det er ikke guiden eller rejseselskabet som bestemmer seating. Det er SAS som bestemmer det…. rejseselskabet kan absolut intet gore ved dette problem, medmindre man har betalt for bestemt seating,hvilket det ikke lyder til at du har.
    Saa synes bestemt ikke at man skal afskrive Falk Lauritsen af den grund… men de kunne sikkert godt have givet bedre raad med hensyn til seating i flyet… men det ved du jo saa til naeste gang.

Anonym MetteMalou

Hej.

Jeg er tidligere guider ( godt nok ikke for falk lauristsen), og bliver altså simpelthen nodtil.
    Jeg synes det lyder utrolig dumt, at Falk lauritsen har lovet i blev seatet sammen, for man skal betale ekstra penge, for bestemte pladser, hvilket man ogsaa skal hvis man vil vaere sikker paa at sidde sammen.
    Guiden har ret i at hun ikke kunne gore noget… det er ikke guiden eller rejseselskabet som bestemmer seating. Det er SAS som bestemmer det…. rejseselskabet kan absolut intet gore ved dette problem, medmindre man har betalt for bestemt seating,hvilket det ikke lyder til at du har.
    Saa synes bestemt ikke at man skal afskrive Falk Lauritsen af den grund… men de kunne sikkert godt have givet bedre raad med hensyn til seating i flyet… men det ved du jo saa til naeste gang.

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account