This topic is empty.

• Forfatter
     none

… jeg bliver ved med at oprette indlæg.
    Men jeg vil gerne have lidt hjælp her; jeg var, som omtalt i et af de nedenstående svar, i praktik hos i Cambodja sidste efterår. Jeg arbejdede med problemerne som opstod af sexindustrien, og jeg har stadig problemer med at acceptere det (det skal lige siges at jeg er af hankøn). Jeg havde mange ubehagelige oplevelser, og selvom jeg er kommet hjem til min kæreste, og er i Dk, synes jeg det er svært at kapere. Jeg er vred; vred over det jeg så og hørte, men jeg ved ikke helt hvad jeg skal gøre af denne vrede. Findes der et forum, eller en eller anden gruppe, hvor man kan tale om den slags ting? Jeg vil være taknemmelig for al hjælp…!

Anonym :-)

Hey… Saa vidt jeg forstaar er dit problem at du mangler at faa bearbejdet de barske ting du har oplevet… Jeg ved ikke noget om noget forum eller andet af den slags, men maa lige give dig et klap paa skulderen… Det er flot at du opsoeger hjaelp til at komme af med det du gaar og har i dig, og jeg haaber det lykkes dig. Hvis det jeg har forstaaet er korrekt, kunne du maaske have glaede af nogle samtaler med en psykolog? Det er nok vaerd at faa talt tingene igennem; ogsaa selvom det maaske kraever en klat penge paa bordet. Gaa til din laege og faa en henvisning… Held og lykke. Skriv endelig hvad der sker.

none

Hej,
    vil bare lige følge op på mit eget indlæg. Jeg har bearbejdet nogle af de ting, jeg gik med, og har det fint nu – selvom det selvfølgelig stadig er en svær ting, det med sexindustrien. Det er jo heldigvis heller ikke hele tiden jeg tænker over den slags, men en gang imellem kommer der bare en dårlig periode. Nu er det hele kommet mere på afstand, og de dårlige perioder bliver sjældnere og sjældnere.
    Jeg skrev hele min oplevelse ned, for på den måde at få luftet tankerne – det hjalp.
    Tak for interessen, guest, det er rart med et klap på skulderen.

susanneboth

Hej,
    Jeg er selv ved at overveje et 4 mdr.s ophold i Cambodia, og kunne godt tænke mig at høre mere om det du arbejdede med eller om du har nogle gode forslag til frivilligt arbejde i Cambodia.
    Mvh

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account