This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Mr. Kristian USA

Hej !

Jeg skal til USA d. 24 april med en kammerat. Vi skal være der ialt i 3 måneder, og det er planen at vi skal købe en bil derovre.. Hvis der er nogen der har erfaringer med dette vil vi meget gerne høre:
    Kan det klares for 50.000 ? Hvad gør man hvis bilen går død, hvor køber man? Er det dyrt mht. forsikringer?

Håber på svar !

Mvh Kristian

Anonym http://www.autotourusa.com/

Prøv http://www.autotourusa.com/

En af mine venner brugte denne da de var på tur gennem USA. De gav 3000 $ for en van samt 700 $ i forsikring. Da de ankom til New York fik de den solgt for 1000 $.

Anonym camillabacher

Det kommer jo helt an på hvad du vil have! Jeg købte en Ford Aspire i 2001 for 3000 dollars. Det er en lille bil, men den var relativt ny og meget velholdt. For 50K er du godt kørende for en brugt bil. Køb en relativt ny bil, så slipper du for mange reperationer. Der er lange, øde strækninger hvor du ikke vil gå i stå. Forsikring er ej heller dyrt sammenlignet med Danmark.

Anonym kristian

Mange tak for hjælpen… Dog mente jeg hele turen inc. køb af bil ? Er det muligt ?

Mvh Kristian

Anonym Anonym

Jeg ville ikke tage til USA med et buget på 50.000kr, simpelthen fordi jeg har den indstilling at når man er derovre så skal der heller ikke holdes tilbage på noget.
    Jeg tager afsted d 1/3-07 og regner med at min tur kommer til at stå mig i ca 100.000kr for de 3 måneder. Vi har så lejet en bil igennem kilroytravels.dk for at være fri for problemer af nogen art. Går bilen i stykker, får vi en ny… Jeg har vist adressen på et forsikringsselskab som er villige til at forsikre udlændinge under 25 et sted. sig til hvis det har interresse.

Anonym Kallesøe

Og jeg skulle måske lige give dig en e-mail: usatur2007@hotmail.com

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account