Dette emne er tomt.

  • Forfatter
    Indlæg
  • #3526233
     Majken og Bjørn

      Hej Alle Sammen.

      Dette virker nok som et rigtigt tåbeligt spørsmål, men jeg er nødt til at stille det, da min geografiske evner ikke rækker til selv at svare på det 🙂

      Min kæreste og jeg skal til Indien i februar og Kina i marts og i forhold til vaccinationerne har vores læge brug for at vide, om der er tale om syd eller nord.
      I Indien skal vi fra Dehli til Bombay og i Kina skal vi fra Hong Kong til Beijiing.

      Håber, I kan hjælpe mig med at svare på spørgsmålet.

      Mvh Majken

      #3526237
       32r

        Hehe, hvis I ikke engang kan skaffe et kort.. 🙂

        Anyway, Delhi ligger i det nordlige indien og bombay meget længere sydpå

        Beijing ligger i det nordlige kina og hongkong sydpå

        Umiddelbart skal I altså være nogenlunde over det hele.

        I skal nok have hepatitiserne + gul feber i hvert fald. Begynder han at snakke malaria ville jeg ikke købe noget.

        #3526240
         Majken og Bjørn

          Tak 🙂

          Hvorfor ville du ikke købe malaria piller?

          Mvh

          #3526257
           sdg

            Pillerne med færrest bivirkninger koster 30kr per stk, og man risikerer stadig at få det dårligt af dem + at de ikke dækker alle malariatyper alligevel. Jeg mødte folk, der spiste billigere piller, og som fortalte, at de kunne mærke det på psyken nogle gange. Desuden er det ret kradse sager – kvinder må ikke blive gravide i op til et halvt år efter de har spist den sidste for eksempel.

            Jeg tror MAX halvdelen af backpackerne spiser malariapiller. Risikoen for malaria er lille, og jeg syntes personligt ikke det var det værd at købe pillerne. Jeg tog istedet 14 piller med, som jeg så kunne bruge som behandling, hvis jeg skulle få symptomer (hvor man så spiser 3 piller om dagen som behandling istedet for 1 pille om dagen som forebyggelse)

          Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

          Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

          © 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

          Log ind med brugernavn & kodeord

          eller    

          Glemt dine oplysninger?

          Create Account