This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym 2sol2

Jeg vil gerne til Nepal (i cirka 1, 5 mnd) og har tænkt mig at tage ALLE de vaccinationer som anbefales til dette land.
    Nu har jeg forsøgt at danne mig et overblik over hvad det vil komme til at koste, og efter research og googling er jeg kommet frem til en samlet pris på over 6000 kroner!! (Dette er inkl rabies-vaccinen som jo er dyr) Jeg synes det lyder lidt vildt, så ville lige høre om der en nogle af jer som har været i Nepal for nylig og hvad I betalte for vaccinationerne?
    Hvor bliver man forresten vaccineret hen, hos sin egen læge?

Anonym Perry (send_flere_penge@hotmail.com)

6000 kr. er helt galt. Vil anbefale dig kun at tage dem som der er absolut nødvendige.

Jeg fik selv vaccine for:
    Gul feber, leverbetændelse (kun den ene af dem), stivkrampe, japansk hjernehindebetændelse og difteri.

Og så havde jeg malariamedicin med.

Tænk over hvad det er du skal derude. Er det f.eks. nødvendigt at blive vaccineret for den leverbetændelse der kun overføres ved ubeskyttet sex? Rabies – mente min læge ikke var nødvendigt.

Du kan blive vaccineret på seruminstituttet, ved din læge eller andre steder. Nogen siger det er billigere at blive vaccineret ved seruminstituttet, men jeg betalte nu ikke så meget hos lægen.

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account