Dette emne er tomt.

  • Forfatter
    Indlæg
  • #3536441
     jealind

      hej
      er der nogle der ved hvilke vacciner man skal have for at rejse rundt i asien og hvor lang tid før afrejse man skal gå i gang?
      mvh jeanett

      #3536449
       Claus

        Rejsedoktor.dk har alle svar

        mvh
        Claus

        #3536464
         Anonym

          For at få de rigtige vacciner til asien er det en god idé at tage en konsultation med din egen læge. Rejsedoktor er vejledende, men kan være svær at bruge.

          #3536468
           DanielJohansen

            Ring både til din egen læge og danske lægers vaccinationsservice. Det kan ofte, af den ene eller den anden grund, være forskel på hvad de mener der er nødvendigt at have. Om det er på grund af et erfaringsmæssigt, økonomisk eller helt tredje aspekt skal jeg ikke gøre mig klog på.. men jeg får altid en second opinion.

            Jeg har hørt om folk der har fået rabies for en tur til Malaysia og andre der har fået næsten en europapalle malariapiller med for at rejse i Indonesien. Uden at underminere lægernes viden så brug dem i kombination med hinanden, få flere meninger og brug din egen sunde fornuft:) God rejse

            #3536471
             Claus

              Hvis ikke du kan finde ud af at bruge rejsedoktor.dk, så ring til Statens Seruminstitut. Egen læge aner typisk ikke noget som helst om vacciner mod tropesygdomme.

              mvh
              Claus

            Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

            Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

            © 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

            Log ind med brugernavn & kodeord

            eller    

            Glemt dine oplysninger?

            Create Account