This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Risum

Hejsa.

Vi er en gruppe på 4 der skal til østen til sommer. Men vi er lidt i tvivl om man skal have gul feber. Om kina ikke giver indrejsetilladelse uden den vaccine.

Yderligere skal vi til vietnam, cambodia, thailand og malaysia. Nogle gode råd eller tips.

På forhånd tak.

morten

Anonym Claus

Tjek rejsedoktor.dk.
    Den giver svar på det meste, som I spørger efter.

mvh
    Claus

Anonym Line

Eller se Statens Serums Instituts hjemmeside http://www.ssi.dk/sw52345.asp, der kan I se, hvilke vaccinationer I behøver i de forskellige lande. Der kan I også angive, hvor længe I skal være i landet og under hvilke forhold I rejser og så kommer siden med foreslag. Jeg synes det er en alletiders side og benytter den selv, hver gang jeg skal ud og rejse.

Mvh Line

Anonym Risum

Har kigget på begge de sider i nævner. og der står intet om gul feber. Men jeg har hørt et eller sted fra at kina kræver det for at give indrejse tilladelse. er dette bare et rygte eller er der noget om det?

Kunne være super at få det be eller afkræftet.

på forhånd tak

/risum

Anonym Claus

Så må jeg rette dig Risum.
    Hvis du klikker under hvor lang tid, du skal være i Kina på rejsedoktor.dk, står der noget om Gul Feber. Du kan også vælge at gå ind under sygdomme og finde Gul Feber, hvor der står forklaret, at denne sygdom findes i Sydamerika og Afrika.
    Hvis du har været i enten Sydamerika eller Afrika de sidste 6 mdr, kan det blive aktuelt at tænke på vaccinationer mod Gul Feber. Har du ikke været de steder, får det ingen betydning for dit visum til Kina.

mvh
    Claus

Anonym Risum

Hej claus og line.

Tusind tak for hjælpen. Vi er nu meget klogere. Fantastisk med et forum som dette. Der er kommet styr på det og nu skal vi bare op til lægen og ha vores vacciner.

God sommer

morten

Anonym Claus

Selv tak og i lige måde…

Go´ tur til Kina.

mvh
    Claus

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account