Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /var/www/backpackerplanet.dk/public_html/wp-content/plugins/revslider/includes/operations.class.php on line 2854

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /var/www/backpackerplanet.dk/public_html/wp-content/plugins/revslider/includes/operations.class.php on line 2858

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /var/www/backpackerplanet.dk/public_html/wp-content/plugins/revslider/includes/output.class.php on line 3708

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /var/www/backpackerplanet.dk/public_html/wp-content/plugins/revslider/includes/operations.class.php:2854) in /var/www/backpackerplanet.dk/public_html/wp-content/plugins/paid-memberships-pro/adminpages/reports/login.php on line 418
Vægttab/vægtøgning? | Backpacker Planet

This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Pjotsen

Hejsa,

Står og skal ud påmit livs eventyr – 3 måneders backpacking til Kina, Vietnam og Thailand og har tænkt over noget..

Tager man på i vægt på sådan en tur eller taber man sig som regel?? Vil gerne høre jeres erfaringer.. Rart nok at vide lidt om 🙂

Anonym Kondi

Hej

Jeg var i Laos Thailand Vietnam og Cambodia i 4 mdr. Jeg tabte 10 kg. Men jeg spiste heller ikke så meget undervejs fordi det var så varmt.

God tur 🙂

Anonym Anonym

Det kommer helt an på hvordan man lever til hverdag men generelt vil man nok tabe sig da man lever mere spartansk samtidig med at man bevæger sig mere og går rundt med oppakning

Anonym Anonym

Jeg rejste rundt i thailand, cambodia og vietman og havde d jeg kom hjem taget 5 kilo på!! Min rejsekammerat som havde spist det samme og motioneret i samme grad to slet ikke på, så man kan ikke rigtig regn med noget.

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account