This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Den androgyne

Hejsa

Vi er to venner, der i sommerferien har planlagt at tage bilen og bare køre rundt i Tyskland. Problemet er dog, at vi er lidt på bar bund mht., hvad vi skal se.

Derfor tænkte vi, at der sikkert sad nogen bag skærmene, som kender et godt sted eller en spændende seværdighed. Det eneste krav er dog, at det ikke er i Berlin, da vi begge har været der op til flere gange.

Hilsen mig

Anonym Stephanie

Hej 🙂

Jeg kan helt klart anbefale jer at besøge Hamborg og Müchen i Bayern – de er besøget værd.
    Tyskland har lidt af vært at byde på, så det er lidt afhængig af hvad I er til 😉

Anonym Anders

Er der nogen spændende steder med reference til 2. verdenskrig, der kan anbefales? 🙂

Anonym Anders

Er der nogen spændende steder med reference til 2. verdenskrig, der kan anbefales? 🙂

Anonym Den androgyne

Hejsa. “Problemet” er bare, at jeg har været i Berlin i en sådan grad, at jeg har udtømt det for kulturskatte, hehe 🙂 Auswitcz har jeg også besøgt – kæmpe oplevelse, som kun kan anbefales.

Men det lyder fedt, det vil jeg se frem til 🙂

Anonym Stephanie

Berlin er selvfølgelig et ‘super’ sted at tage hen hvis det skal være mht 2.verdenskrig.
    Ausschwitz lejeren skulle også være et meget specielt indtryk man tager med, jeg har ikke selv været der, men har hørt meget om det.
    Tyskland bærer meget historie overalt i landet, men jeg skriver lige til nogle venner jeg har i Tyskalnd hvor de synes I skal tage hen mht 2 verdenskrig, så skriver ejg lige tilbage til dig 🙂

Anonym Greger

Berlin har mange fine monumenter, og er en stor by at feste i. Meget shopping og museer såvel. Anbefales!

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account