This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Fuel

Jeg skal til Sydamerika til januar. Her skal jeg backpacke i ca. 6 md. Det er første gang jeg skal afsted og jeg skal derfor ud og investere i en rygsæk. Problemet er at jeg har kendskab til hvilke mærker der er gode og hvilke der er dårlige. Jeg håber derfor at der af nogle venlige sjæle der ude, som vil komme mig til undsætning med information.

Anonym lisgaard

Hej med dig.
    Haglöfs eller Fjällräven, så går du i hvert fald ikke galt i byen.
    De er en smule dyrere end andre fine mærker, men kvaliteten og detaljerne er i top.
    Det er vigtigt, at du prøver dig frem og husk at fylde nogle tunge ting i tasken, når du prøver dem i butikkerne.
    Jeg har selv lige købt en haglöfs 75L til 1700 kr, som jeg er super glad for.
    Der er flere “friluftsbutikker” i københavn der har 20% lige nu, så kom ud i butikkerne og prøv nogle forskellige modeller.
    Rigtig god rejse
    Jonas

Anonym Anonym

Hej Jonas og tak for svaret!

Har du ellers kendskab til Osprey og North Face rygsække? Sidstnævnte kan jeg ikke finde i særlig mange friluftsbutikker og er lidt nervøs for om det er et tegn på at det er mindre gode. Er der nogen der ved noget om det?

Anonym Anonym

Alle friluftsbutikker med respekt for sig selv, forhandler Osprey. Jeg kunne ikke leve uden mine.
    Toursport – friluftsland – Bjergkæden osv.

Anonym apa

Enig, Osprey laver suveræne rygsække og de burde være at finde i alle friluftbutikker!

Anonym Eventyren

Har hørt at Haglöfs er dårligt..
    Hva skal jeg gå udfra..?

Anonym Dennisbager

Vi har haft en Hagløfs og den blev solgt igen efter en dags brug…

Prøv om du kan få fat i Macpac fra New Zealand, de laver stort set verdens bedste rygsække, men det har de bare ikke fortalt til hele verden ;=) De er hamrende slidstærke, er førende indenfor bæresystemer og vandtætte i hele deres levetid. Hvad mere kan man forlange?

Anonym sknudsen

Jeg har en Haglöfs rygsæk på 75 L som jeg er mere end glad for. Den sidder rigtig godt, den har mange praktiske detaljer og alt er i det hele taget integreret rigtig godt i den. Osprey skulle også være rigtig god, men det er vist til den mere seriøse bjergbestiger, siden mange af dem bliver formet efter ryggen. Så som allround rygsæk synes jeg klart Haglöf er at foretrække, specielt da deres produkter generelt er meget slidstærke.

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account