This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym kestemma

Hejsa

Er der nogle som kender rygsæk mærket MOLS.

Kan se de sælger en type der hedder MOLS VENTRO 75+10L på Sport24outlet…

Er de nogle der kender disse og har nogle kommentarer….?

REKLAME:

Anonym Mads

Bare lige et venligt tip, så er 85L (75+10L) fuldstændig unødvendigt på en tur til Asien – uanset om du skal være afsted i 1 måned eller 1 år, så er det alt, alt for meget at slæbe rundt på, i forhold til hvad man har brug for i klimaet dernede 🙂

Anonym Tine

Giver Mads fuldstændig ret! Jeg har en rygsæk på 55 L (+10L) og har rejst en del steder. Den var kun 1/3 fyldt da jeg rejste til Asien, men rejste videre til Afrika og senere Sydamerika, hvor jeg fik brug for pladsen, men kunne sikkert have nøjes med 45 L 🙂

Desuden så skal du ikke bare købe en taske fordi den er på tilbud. De er alle gode om de så har kostet 500 eller 3000, men det kommer an på hvordan den sidder på dig. Det er ikke til at holde ud hvis den ikke sidder ordentligt! Så vil anbefale dig at du prøver den i butikken først og meget gerne med noget vægt i 🙂

Anonym kestemma

Hej Mads og Tine….

Tak for jeres svar. Har været på arbejde udenbys så har ikke fået svaret.

Men kan se jeg har glemt at skrive væsentlig ting…. Nemlig at jeg skal have tøj med for en mere. Nemlig min datter som ikke kan bare dette…. Menm måke alligevel den er for stor….

Har set og prøvet nogle andre fra EASY CAMP. De sidder fint. Så det bliver nok dem.

Men mange tak for jeres svar.

Anonym Tine

Det gør jo en forskel, men vil stadig mene at I ville kunne klare jer med ca 55 L 🙂

Så er det da sådan en du skal have! Googlede den lige og kan se at du kan få den til 414 kr os fdm, du skal bare være medlem (de første tre måneder er gratis) 🙂

God tur

Anonym Dennis2304

Jeg har rejst rundt i asien og australien med en Mols ventro 40+8. Kvalitetsmæssigt var den lidt i den lave ende, men den holdt nu udemærket, dog sprang stikspænderne op ved høj belastning. Den kostede 450 også i sport24. Jeg vil ikke tage en lignende rygsæk med igen.

Jeg vil i det hele taget ikke rejse med sådan en type rygsæk igen, da der kun er ét rum med adgang i toppen og man altid skal have det længere nede i rygsækken. Det blev jeg hurtigt træk af.
    Køb evt. en der kan lynes ned langs fronten, så hele tasken åbnes på en gang.

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account