This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Hellos

Jeg har læst mig til at man ikke må indføre rupees ved indrejse til Indien.

Så til folk der har besøgt landet før:
    Kan man klare de første par timer med dollars og kreditkort? Eller hvad er den bedste løsning?

Anonym Theis

Jeg plejer at tage ca. 300 kr. med i rupees, og så have dem på mig, det er et beløb jeg selvfølelig ville blive ked af at få tage men 300 kr. overlever man jo:-) på den anden side så er 300 kr. ca. 2500. rupees og det kan man jo komme ret langt for.
    go tur.

Anonym Hellos

Ok – så restriktionen er, at man får konfiskeret sin valuta hvis det bliver opdaget, ikke noget med bøder osv? For så kan man som du skriver jo godt tage lidt med 🙂

Anonym Anonym

Du kan jo også vælge – som gæst i et land – at respektere de love og regler landet nu en gang har!
    Det forventer vi jo også af folk, der kommer som gæster til Danmark!

Medbring EUR og USD samt VISA kort. Du kan også benytte rejsechecks. Du får den bedste kurs ved at veksle i Indien.

Vær opmærksom på, at INR ikke må udføres af landet samt at du kan kan veksle retur i lufthavnen mod fremvisning af vekselkvitteringer.

Anonym Anonym

Altså, bare fordi man har en mening kan man godt snakke pænt.

Min erfaring med andres lande love og regler er, at de ofte er bøjningsvenlige og nogle gang mere vejledende end egentligt gældende. Det er jo derfor jeg spørger ind til emnet.

Anonym Anonym

Jeg mener bestemt også, at jeg taler pænt. Men det er muligt, at du ikke bryder dig om min holdning…og det er helt ok!

Anonym Theis

Tror da vi alle har prøvet at svinge til højre på cykel for rød lys en gang i vores liv…eller? Men ja ja sådan er der så meget:-)

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account