This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym thaihenrik

hej

Jeg skal være i vietnam i 3 uger til vinter , jeg er i tvivl om hvor mange USD jeg skal medbringe til sådan en tur , jeg vil bo på guesthouse/bungalows eller 3 sjernet hoteller så ikke det vill luksus . vil 900 USD være vildt eller kan mindre gøre det , uden det behøver være alt for skrabet ?

Henrik. -)

Anonym thaihenrik

Skal lige nævnes at det er i lommepenge og ikke inkl. flybillet.

Mvh.Henrik

Anonym evo777

Jeg rejste fra Sapa til Ho Chi Minh på 3 uger og brugte omkring 4.500 kr og det var inklusiv en ingenrigsflyvning og resten i tog og bus. Så 900 USD lyder rimeligt. Men husk at du kun får 15 dages visum ved indrejsen, så hvis du skal forlænge det i Vietnam koster det ekstra. Jeg måtte betalt 75 USD for et ekspress visum med 2 dages behandlingstid. Normalt tager det 5 dage og de beholder dit pas i den periode, så det er lidt surt at skulle blive det samme sted i 5 dage for at få dit pas tilbage.

Hilsen Michael

Anonym thaihenrik

Hej Michael

ja ok fint nok så er det ikke helt ved siden af det beløb som jeg havde regnet med 🙂 jeg tror også jeg vil tage lidt sydpå da jeg skal derover i november hvor der nok er lidt koldt i hanoi , men måske kunne benytte mig af nogenlunde den samme transport som du har prøvet ville være helt ok . ang. visum laver jeg det i bangkok tror ikke det vil tage ret lang tid , så jeg kan rejse rundt når jeg ankommer hanoi . det bliver spændene at komme til vietnam igen har ikke været der siden 1996 hvor jeg var i saigon og vung-tau ved kysten , der var næsten ingen turister og alle troede man var amerikaner og kiggede lidt mærkeligt på en når man travede rundt i gaderne hehe .
    Du får stor tak for info , det er helt klart noget jeg kan bruge til noget .

mvh.Henrik

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account