This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym GitteC

Jeg vil gerne ud og vandre/trekke med en rejsegruppe – ikke nødvendigvis dansk – her i juni/juli måned i 4-6 uger. Jeg har haft kig på bla. Nepal og Indien, men da det er midt i regnsæsonen fraråder mange rejse bureauer at tage afsted i denne periode.
    Jeg har ikke vandret før, men er i fysisk god form – har du/I fif til områder der kunne være værd at se eller andre måder at opleve naturen på – cykel, bus… – ja, så vil jeg meget gerne høre fra dig.

Mvh
    Gitte

Anonym Anonym

Nordlige Indien – altså indiske del af Himalaya bjergene er højsæson juni-august. Trekking i Ladakh provinsen er fantastisk.

Anonym Christina, guest

Jeg skal selv afsted på en tur til Kina 24juni-11aug gennem projekt China Explorer. Turen inkluderer bla 3 dages trekkingtur på den Kinesiske Mur, 3 dages trekking tur i Tiger Leaping Gorge (Sydkina), besøg i Tibet og meget mere…
    Vi bliver en gruppe på ca 30-40 unge danskere og kinesere.Find programmet på http://www.china-explorer.dk!

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account