This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Erling

Hej

Jeg har planer om at rejse til Spanien i slutningen af Juli og rejse rundt mellem storbyer med bus og overnatte på vandrehjem.

Er det nogen som kender en hjemmeside med vandrehjem i Spanien?

Eller er det nogen som ved om det er flere vandrehjem i byerne og hvad det koster at overnatte?

Anonym Anonym

Hej Erling!
    Her er tre links til vandrerhjem i Spanien Hostelbookers.com, Hostels.com og at-rejse-er-at-leve.dk
    Det var nogle af hjemmesiderne med vandrerhjem i Spanien, som jeg fandt på nettet.
    Mvh. Jesper

Anonym Garde

Jeg vil helt klart anbefale dig at bruge en del af din tid i sydspanien. Det er helt fantastisk. Det er også en del billigere både at bo, spise og drikke. Tager du til de større byer er det nemt at finde et sted at bo når du kommer. Det er også billigere end de steder du kan finde hjemmefra.
    Granada, Sevilla og Cordoba er helt sikkert et besøg vært.

Anonym .Signe.

hej 🙂 .. http://www.hostelworld.com er rigtig god!! god tur til spanien. tilbragte selv 5 uger med en veninde sidste sommer dernede, hvor vi også rejste rundt med bus. det var GreaT!!
    hilsen signe

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account