This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym CasperP

Jeg skal alene ud på min første Interrailtur her til juli. Jeg vil høre om der er nogen der har gode råd angående størrelse af taske og pris, og evt. nogen I kan anbefale til en mindre sum penge.

Mvh. Casper.

Anonym CasperP

Glemte lige noget info omkring rejsen. (:

Rejsen går til Spanien, og jeg regner med at tilbringe 20-22 dage dernede.

(:

jancassoe

Når du skal have sovepose og liggeunderlag med, så har du nok ret i at du skal bruge lidt mere plads.

Husk at prøve rygsækken før du køber den, så du er sikker på at den passer til dig. Og så er det altid godt med flere rum uafhængige af hinanden.

Anonym Daizz

Nu ved jeg ikke, om det er din plan at bo på hostels eller campingpladser.
    Umiddelbart vil jeg anbefale rygsække på min. 75 l. For en ordentlig taske skal du nok på den gode side af 1000 kr. men man kan da være heldig. Sørg for at prøv tasken inden du køber den.

jancassoe

Jeg står og skal afsted i 3 uger til Ecuador og har netop pakket min rygsæk på 45 liter. Der er fint plads til det jeg skal have med, det drejer sig bare om at organisere og pakke rigtigt.

Rul tøjet sammen i pølser, på den måde fylder det mindst og så undgår du også krøllet tøj.

Og så er der den fordel at den fuldt pakket kun vejer 10 kg, husk på at du selv skal bære den på rejsen.

Anonym Anonym

Min plan er at bo på hostels, og har kigget på to tasker, Bergans Rondane på 65 L og en Bergans Trollhetta på 75 L med daypack.

Det lyder som en spændende tur til Ecuador! Og fedt at du kan have plads til det hele i en 45 L taske.
    Hvis jeg skal have sovepose og liggeunderlag med, fylder det vel også en del, så den på 75 L trækker lidt.

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account