Tagget: 

Dette emne har 0 svar og 1 stemme, og blev senest opdateret for 2 år, 8 måneder siden af VandreManden.

• Forfatter
     VandreManden
    Deltager

Kære alle,

Jeg søger en vandrepartner til vandring i Danmark. Jeg har været de fleste steder og tænker, at jeg denne gang tager Skagen. Jeg har både vandret i Danmark (og herunder Bornholm), Sverige og mangler Norge. Kunne også tænke mig på sigt, at komme til Færøerne og Island.

Jeg vil gerne vandre i Danmark til juli/august 2022 og tænker, at Skagen er stedet (intet er fastlagt). Der er flere gode ruter i Skagen området og jeg tænker, at vi i fællesskab kunne finde en rute, der passede os bedst. Det kunne være super hyggeligt, hvis vi kunne sove i telt, da det ikke er noget jeg har gjort mig meget i. Hvis ikke, der er stemning for, så undlader vi blot den del 😊

Jeg kan sige følgende om mig selv:

– Ca. 180.
      – Veltrænet, meget bredskuldret, muskuløs og bred over brystet (har trænet i mange år i træk).
      – Krøller med længde 😛
      – Solbrun med grønne/brune øjne.
      – Har trænet fast i 8-10 år med styrketræning, kardio og kampsport.
      – Er veluddannet og har en kandidatgrad fra København, hvor jeg er fra.
      – Jeg har fået en mindre overbelastningsskade i mit venstre knæ, men jeg tror ikke, at det bliver et problem (det er fra at squatte meget tungt).

Jeg er ret åben, hvad angår tidspunkt, længde og mere. Så vi kan planlægge det hele var bunden af i fællesskab. Det er blot fantasien, der sætter grænsen.

Hvis du er interesseret og vil høre mere, så kan du skrive til mig på:

Email: dba2014konto@gmail.com

Det er en konto jeg bruger til spam fra DBA, så jeg tænker vi kan starte med og skrive der 😊 Der kommer alt for meget spam, så jeg vil ikke bruge mine personlige mails herinde.

Jeg ser frem til, at høre fra dig snarest muligt 😊

Viser 1 indlæg (af 1 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account