This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym dorotaberes

Hejsa
    Er der nogen der ved hvor man kan få ordentligt kortmaeriale over den sydlige del af tatrabjergene (på Polensiden)? Er der evt. en detaljeret rutebog?

Skal afsted til august, så hvis nogen har andre gode råd er de også meget velkomne.

Venlig hilsen
    Dorota

Anonym dorotaberes

øhemm, mener selvfølgelig den NORDLIGE del af Tatrabjergene……..sorry!

Anonym Kenneth Karl Nielsen

Jeg har selv trekket på både nord- og sydsiden af Tatrabjergene, fra henholdsvis Polen og Slovakiet.

Der er fantastisk smukt og fantastisk råt – jeg kan huske at jeg forestillede området som et landskab grebet ud af Ringenes Herre.

Begge dele kan varmt anbefales. Polen er mere kommercielt, men det glemmer man oppe i bjergene.

Jeg prøver at undersøge noget med kort og vender tilbage til tråden senere..

Anonym Tytteas

Jeg har ikke været der, men vil rigtig gerne, fandt en lille bog der heder rother walking guide om high tatra, jeg har ikke gennemlæst den, men den virker god, ruterne er delt op i sværdhedsgrader, og så er der billeder og kort det viser hvordan ruten går, men det er ikke detaljeret eller store kort… men det var en mulighed.

Til folk der har været der, hvordan er det nemmest angående overnatning? og er det meget dumt at gå ad de nemme/middel ruter alene?

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account