This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Laurits

Hej folkens.
    jeg er i gang med at planlægge en rejse til malaysia her midt i februar og ca en måned frem. Jeg har så tjekket sådan et diagram over klimaet og bliver lidt nervøs for om det måske er et dårligt tidspunkt at rejse til Malaysia i, med for meget nedbør.
    Jeg ville høre om der var nogen der havde erfaringer med at rejse i malaysia og borneo i februar/marts?

Håber der er nogen der kan berolige mig. 🙂 Tak

Anonym Daizz

Regntiden på Borneo i februar/marts er slemt. Jeg var der i januar sidste år, og det var lige på grænsen til, at det var for meget. Februar skulle regnen så tage til ihvertfald i Sabah-området. Jeg ville ikke gøre det.

Anonym Tine

Jeg var på Borneo i feb/mar sidste år og oplevede ikke meget regn! Havde lidt om natten i starten, men ellers ikke rigtig noget og jeg var endda tre dage i junglen, her fik vi ca 7 dryp i løbet af 10 min….
    Så tror at det hele handler om held, jeg ville ikke have noget i mod at tage derned igen i den periode

Anonym Anonym

Jeg var i Malaysia i to uger i februar 2009 og der var perfekt vejr. +30 HVER dag og vi oplevede kun regn to gange i 15-20 min pr. gang.

Landet er fantastisk. Glæd dig. Det byder på så mange fantastiske ting.

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account