This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Mirza

Hej (mangler Mellemamerika som valgmulighed?)

Konen og jeg skal til Playa del Carmen og Cuba fra midten af juli.

Rejsen er bestilt og betalt, så vi skal helt sikkert afsted, men det ser ud til at der er konstant regnvejr
    ;-(

Er vejrprognoserne (i modsætning til DK) kritiske og kan vi forvente nogle gode solskinsdage, eller skal vi forberede os på regn, skyer og storm..

Anonym Mirza

Mit spørgsmål vedr vejret var rettet imod Playa del Carmen..

Vi skal kun opholde os i Cuba i 3-4 dage så det er ikke så vigtigt..

Anonym Minimiomio12

Vi var afsted i 2008… Vejrudsigten var dårlig, men det regnede rent faktisk kun kortere perioder hver dag… Regnskyl på en 30-60 min. varighed og derefter sol igen. (Svært at sige om det samme gælder i år.) (Et par dage da vi var i PdC var der en slem orkan som bevægede sig ind mod kysten, men vi kom ikke noget til, og tog oveni købet dykkercertifikat de dage, til trods for at vandet var i oprør).

Hvis I har længere tid i mexico, så overvej stærkt et smut forbi det noget mere afslappede Tulum og Isla de Mujeres. De blev mine favoritsteder derovre. Især stedet Copal i tulum var dejligt. Vi fik en cabanja til en særlig god pris. Husk desuden, at det er muligt at snorke med hvalhajer, det er en rigtig stor oplevelse. Men kig jer for, ikke alle har tilladelse til at sejle ud til dem, og man må i øvrigt slet ikke komme i fysisk kontakt med dem, men det er der nogle af selskaberne der alligevel opfordrer deres gæster til (dårlig stil, da det jo nok kan jage de flotte dyr væk på sigt!)

Vh Mille

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account