This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Anonym

Nordvietnam er koldt. 10-12 grader om dagen og koldere om natten. Indendørs varme er en by i rusland.

Syd for Hoi An er der ingen problemer. Der er det som dansk sommer bare solskin. Cambodia er tropisk hele året og Nordthailand kan blive meget koldt om natten..

Anonym StefMey

Jeg skal i starten af januar rejse et par måneder i Thailand, Cambodia og Vienam, men spekulere lidt på hvor koldt det bliver eftersom det er vinter på et tidspunkt. Især i de nordlige dele af landende. Skal man medbringe lidt ekstra varmt tøj, tænker især også på om natten. Har læst at nogle tager lagenposer med, men ved ikke om det er nødvendigt eller bare er ekstra bagage?

Anonym Magnus

Vælg den nemme løsning: Køb varmt tøj, når du får brug for det, ikke før. Hvis der er koldt, kan du godt regne med at det sælges i de lokale forretninger. Hvis du vil være på forkant, så tag et sæt uldent undertøj skiundertøj med hjemmefra, det fylder ikke ret meget.

God rejse!

Anonym Thomas

Jeg ved ikke, hvor du har fået dine informationer fra. Det er sommer i de måneder. Jeg var i Thailand og Cambodia i januar. Det er brandvarmt!! Kan dog være køligt i Chang Mai.

Anonym RBoileau

Jeg har været i Nordthailand (chiang Mai og længere nord helt op til Burma-grænsen) i november-februar.
    Det er varmt om dagen, hvor man sagtens kan gå rundt i normalt sommertøj.
    Men om natten kan det blive ret koldt – ikke i Chiang Mai, men i det nordligste Thailand, hvor man kommer lidt op i højderne.
    Jeg sov i pyjamas, med tæppe og i en varm sovepose for at holde varmen. Men det er altså kun i det nordligste Thailand og om natten.
    Lad være med at slæbe for meget med. Køb nogle bukser eller tæppe der, hvis du kommer til at fryse.

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account