This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym ladyd

Har før forsøgt at få gode råd mht. Venezuela men har ingen svar fået overhovedet. Jeg tænker at der MÅ være nogen der har oplevet det skønne land og vil dele erfaringer med mig? Jeg vil gerne høre om specielle oplevelser som ikke må misses, gode råd til tur arrangører, busselskaber osv. Har forsøgt at finde indenrigs fly fra Merida til Ciudad Bolivar uden held.. nogen forslag?

Anonym Anonym

Venezuela er et fedt land ja, er her paa 4. maaned nu, og har vaeret over det meste af landet.

Los llanos er super fedt hvis man er til safari style og indfangning af vilde dyr.

Roraima er noget man bare skal goere. At bestige det bjerg var alle vablerne vaerd.

Orinoco delta og indianerne er ogsaa en rigtig god oplevelse (bortset fra man bliver aedt opo af myg!)

Merida er en fed by, den skal bare opleves. En tur med paragliding eller canyoning er toppen.

Tog dykkercertifikat i Tucacas og det var ogsaa rigtig godt.

Oerkenen i Coro er noget helt anderledes, men god for en endags tur.

Der er masser af ting at tage sig til.

Busserne her er forholdsvis billige, saa jeg ville klart tage bussen fra Merida til Ciudad Bolivar selvom der er langt. De er komfi og top klasse. En tur paa 24t koster i omegnen af 100 bolivars.

Dog skal det naevnes at Venezuela paa mange mader er et dyrt land..

mvh V
    http://www.kilroyblog.com/vibs

Anonym Anonym

Tak for dit svar:-)
    Er lige kommet hjem fra en super god tur! Jeg nåede ikke helt så meget som jeg havde planlagt, men gjorde de ting jeg aller helst ville opleve, og brugte dit råd om bus fra Merrida/Bariñas til Ciudad Bolivar. Det er et skønt land men meget anderledes end de andre steder jeg har besøgt i syd Amerika.

Håber du stadig nyder din rejse hvis ikke du er kommet hjem endnu!

Mange hilsner
    Merete

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account