This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Anonym

Hej!
    Jeg har lige nogle spørgsmål, som jeg håber i vil svare på!
    Hvad er “god løn”?
    Hvornår er arbejdstiden?
    Hjælper i med visum og bolig?
    Hvordan er mulighederne for at møde andre danskere/backpack-rejsende?

Anonym Mark Lindberg

Sabbatår med arbejde i Asien? – Vi mangler Mødebookere i Cebu, Filippinerne!
    Vi står og mangler 2 danske mødebookere i Cebu, Filippinerne med opstart 1. november.

Vi er ungt dynamisk team lokaliseret i Asiens mest farverige land. Vores målsætning er at levere markedets bedste og mest professionelle møder til vores kunder. Din opgave bliver at skabe kontakt til det danske erhvervsliv og præsentere dem for nye løsninger, og planlægge et møde når interessen er der.

Vi tilbyder:
    – God løn med mulighed for provision
    – Internationalt miljø
    – Bountystrande i weekenden
    – Betalt firmatur rundt i Asien min. 2 gang om året

Dine Kvalifikationer:
    – Min. 18 år
    – Du behersker dansk flydende i skrift og tale
    – Udadvendt og glad for at snakke med mennesker
    – Skal være klar på at arbejde og leve i Asien, min. 1 år.
    – Have mod på udfordringer

Hvis du kan nikke genkendende til det vi søger, og du har mod på at hive 1 år ud af din kalender er du meget velkommen til at sende din ansøgning til: mlw@3mtelemarketing.com

Har du spørgsmål vedrørende stillingen er du meget velkommen til at kontakte Mark Wilken, Direktør (tlf.: 36 96 56 54 )

Anonym jacob

hvad med:
    bolig
    kost
    forsikring
    rejse udgifter

er pt i thailand indtil marts, men leder efter noget at lave næste år

Anonym Mark

Hvis du har mulighed for at sende mig et cv vil jeg med glæde sende mere information ang jobbet.

Mvh mark

3mtelemarketing

Anonym jacob

hvis i ikke kan være åbne omkring denne slags info, så tror jeg ikke det er et job for mig desværre

Anonym Anonym

Hej Mark.
    Jeg mangler også stadig at få svar på mine spørgsmål:
    Hvad er “god løn”?
    Hvornår er arbejdstiden?
    Hjælper i med visum og bolig?
    Hvordan er mulighederne for at møde andre danskere/backpack-rejsende?

Anonym Anonym

Haha…

Det stinker bare langt væk af scam og dårlige arbejds- og lønforhold…

Anonym mark

Hej Alle,

Nu tror jeg vist folk skal slappe lidt af, af gode grunde udbetaler jeg ikke samme løn til dem kan fremvise et godt cv og erfaring indenfor telemarketing som dem der bare vil herned i 3 mdr og tror man er på ferie.

Jeg synes ikke det er på sin plads at snakke om scam osv. fordi jeg ikke skriver tilbage hurtigt nok.

Men vi tilbyder en basisløn på 40.000 pesos som rundt regnet er 6.000 dk, i må selv vurdere om det er dårlige lønforhold men mine kollegaer klager bestemt ikke når bonussen også bliver udbetalt.

Kan i ha en go dag hvor end i er

Mark

Anonym mark

Hej Alle,

Nu tror jeg vist folk skal slappe lidt af, af gode grunde udbetaler jeg ikke samme løn til dem kan fremvise et godt cv og erfaring indenfor telemarketing som dem der bare vil herned i 3 mdr og tror man er på ferie.

Jeg synes ikke det er på sin plads at snakke om scam osv. fordi jeg ikke skriver tilbage hurtigt nok.

Men vi tilbyder en basisløn på 40.000 pesos som rundt regnet er 6.000 dk, i må selv vurdere om det er dårlige lønforhold men mine kollegaer klager bestemt ikke når bonussen også bliver udbetalt.

Kan i ha en go dag hvor end i er

Mark

Anonym søren

Jeg vil gerne se et cvr nr/eller tilsvarende udenlands skatte nr på en hjemmeside før jeg finder den seriøst. Tænk på det er en står risiko at arbejde i Thailand hvis der ikke er styr på tingene, hvilket det ikke tyder på at det her firma har. (ulovligt arbejde giver fængsel i Thailand, just soo you know it guys!

Viser 10 indlæg - 1 til 10 (af 10 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account