Dette emne er tomt.

  • Forfatter
    Indlæg
  • #3526202
     magnus

      Hej Bettina

      jeg har ikke den store erfaring med videokamera i regnskoven men jeg har selv et der altid følger mig på min rejse. og jeg tager til asien i januar hvor jeg skal ud og sejle i kano og sådan, derfor har jeg investeret i en pose til kameraet så man kan filme under vand den koster ikke alverden men den holder det tørt hele tiden, jeg skal ikke filme under vand men bare for en sikkerheds skyld hvis nu man skulle falde i, haha. det med video bånd er rigtigt de er bedre end de andre men det kommer jo også and på hvilke du har i sinde at købe. Det jeg har er et rimlig dyrt et der selv siger hvis der er fugt i cameraet så man kan sætte det til at tørre. har dog aldrig prøvet dette. du skal dog være opmærksom på at det ikker er godt attage dit kamera fra varme ind i kulde da der så kan opstå fygt i kameraet
      MVH
      Magnus

      #3526201
       Schatz

        Mig og en veninde skal til Latinamerika i 10 mdr til februar.. Jeg kunne rigtig godt tænke mig at have et videokamera med på rejsen. Er der nogle der har gjort sig nogle erfaringer omkring dette og har nogle gode råd?
        Det skal lige siges at jeg skal arbejde frivilligt i regnskoven i 2 måneder i Ecuador, og da der især er meget luftfugtighed i disse områder, kan det være et problem med et videokamera. Men hvor stort et problem er det? er det helt umuligt?
        Der er jo også mange forskellige videokameraer man kan vælge imellem. Jeg har fået anbefalet at bruge bånd (pga. kvaliteten), og også at købe et kamera med en harddisc, og så købe en eksternharddisc ved siden af, så jeg kan filme mere. Er det nogle gode ideer? Er der nogle der kan anbefale et bestemt videokamera?
        Hilsen Bettina.

        #3526217
         Schatz

          Hej Magnus.
          Tak for dit svar 🙂
          Hvad er det for en slags pose du har købt, hvor har du købt den? og hvad kostede den? Jeg har nemlig ledt efter sådan én, men har været bange for at kvaliteten ikke var god nok.
          Hvad er det for et slags kamera du har? Hvad kostede det?
          Hilsen Bettina.

          #3526230
           Magnus

            hvis du søger på camcorder Waterproof cases i google så kommer der et hav af resultatre op men det kommer jo lidt and på hvilket camera du har i tankerne, men mit er et Canon hv20 til omkring 6000kr nu da det jo ikke er deres top model mere men man kan sagtens få mange andre okay camcorder til meget mindre. jeg tror jeg betalte omkring 150$ for min pose til mit canon men det er jo også godt givet ud da jeg har betalt en del for camcorderen.

            du kan også tjekke http://www.waterproofcases.net der kan du finde næsten alt i water proof

            men det er næsten altid billigst i USA.

          Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

          Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

          © 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

          Log ind med brugernavn & kodeord

          eller    

          Glemt dine oplysninger?

          Create Account