Dette emne er tomt.

  • Forfatter
    Indlæg
  • #3524746
     tgn

      Hej Alle

      Jeg har hørt at man som skandinav får et gratis visum i 14 dage til vietnam ved indrejse (det skriver de på Jysk rejsebureaus hjemmeside). Hvis man så ønsker at være der længere tid, skal man så købe et “rigtigt” visum. Når jeg i asien har spurgt asiater lyder det ikke som om de er bekendte med denne 14-dagsregel. Så derfor vil jeg høre om der er nogen herinde der har brugt reglen eller kender til den.

      Og nå ja hvad koster et månedsvisum til vietnam?? 😀

      #3524748
       maria

        Hej..

        Vi var i Vietnam i sommers og fik 14-dages gratis visum ved indrejse på grænsen..

        #3524749
         tgn

          Lyder super, helt uden problemer?? 😀

          #3524758
           tgn

            Jamen håber da du kommer ind:). Ville være dejligt om du lige ville sende et svar til dette indlæg om grænseovergangen forløb uden problemer:D
            Tak:D

            #3524759
             tgn

              Nå ja også om du har købt en billet (og om det er nødvendigt) til udrejse for at bevise at du rejser inden de 14 dage er gået!? 🙂

              #3524760
               Hanne

                Hvis i kommer fra Kina, og vil have gratis 14 dags-visum, skal i over ‘ friendship-boarden ‘ ved grænsebyen Pingshang ( staves nok ikke sådan )..
                Fra Pingshang kan man tage en alternativ tuc tuc til til den vietnamesiske grænse, det koster ikke alverden.. Det foregår rigtig stille og roligt, og de er rigtig flinke.
                Derefter bør i tage en minibus til Hanoi – ( hvis i da vil til Hanoi:-) )

                #3524770
                 Jacob

                  Vi tog en bus fra det Nanning i Kina til Hanoi, og der var intet problem med at få de 14 dages visum, selvom vi ikke have en udrejse billet. Vi fik også senere fornyet vores visum uden problemet.

                  #3524756
                   lone traveller

                    Heldigt lige at finde den her post.. jeg staar med praecis samme problem lige nu. Tager til Vietnam fra Cambodia i morgen og ville noedig staa og ligne en nordisk abe og kigge trist ind i vietnam uden at kunnekomme videre 🙂

                    #3524798
                     lone traveller

                      Det var ingen problemer at komme ind i vietnam uden visum… og ingen addresse eller udgangsbillet blev kraevet, saa det var dejligt 🙂

                      held og lykke – og Vietnam virker umiddelbart rigtig fedt!

                    Viser 9 indlæg - 1 til 9 (af 9 i alt)

                    Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

                    © 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

                    Log ind med brugernavn & kodeord

                    eller    

                    Glemt dine oplysninger?

                    Create Account