Dette emne er tomt.

  • Forfatter
    Indlæg
  • #3510238
     Karin Larsen

      Hej!
      Jeg er ved at planlægge en tur til Vietnam, og i den forbindelse vil jeg høre, om der er nogen der har erfaringer med trekking i Sapa fra midt november til først i december og Ha Long Bay sidst i november.
      Karin.

      #3510362
       Perry Christensen

        Hej Karin
        Jeg har ikke prøvet at trekke i Sapa, men jeg var forbi. Jeg var ikke så imponeret over selve byen. Jeg var der godt nok i februar hvor det er meget tåget (også i Halong).

        Men hvis du har mod på det, kan jeg anbefale at leje en 100cc lille motorcykel og ture rundt i bakkerne i det område. Det er en fantastisk oplevelse. Det koster ikke mere end 3-5$ pr. dag og der er masser af billige værksteder så der er ingen grund til bekymring hvis motorcyklen skulle bryde sammen. Jeg havde absolut ingen erfaring med motorcykler inden jeg tog turen, men det var en kanon oplevelse!

        Perry

        #3510599
         Anonym

          Jeg har ikke erfaring med Sapa i november. Men til gengæld har jeg erfaring med Sapa i august. Jeg har glemt regntider mm. Men vores oplevelse var, at landskabet var utroligt, at de familier, vi boede hos undervejs, var vældig flinke. Alt i alt en fed oplevelse.
          MEN…..hvis det bare har regnet det mindste, så er der smat over det hele. Så vejer ens støvler et ton, og man går 2 skridt op og glider 1 skridt ned. Desuden er det svært at holde balancen, når man går imellem risterrasserne. (Vi kom lige fra trekking i Himalaya og var i OK form- men det her var hårdt pga. mudderet)
          Hvis det har regnet, så tag en LET tur.

          Venlig hilsen Raslyng

        Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

        Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

        © 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

        Log ind med brugernavn & kodeord

        eller    

        Glemt dine oplysninger?

        Create Account