Altså ovenstående besked kunne lige så godt være skrevet af mig – Vietnam er SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ fantastisk.. Simpelthen Verdens Perle – så glæd jer!!
Jeg rejste gennem Kina, Vietnam, Cambodia og Thailand – men intet kunne måle sig med Vietnam. Tog selv sejlturen fra Vietnam til Cambodia over Mekong – hvilken var en okay oplevelse, men forinden det havde jeg tilbragt 3 dage i Mekong Deltaet og må nok indrømme at det til sidst blev lidt kedelidt.. Vil ikke anbefale jer at bruge så lang tid dernede, for det er det samme og det samme i ser!
Jeg vil også langt heller anbefale jer en tur til Halong Bay – så så så smukt! Var på en tre dages tur derop fra Hanoi, hvor vi bl.a. skulle sove på et sejlskib midt mellem alle klipperne.. Det er nok det mest fantastiske jeg nogensinde har oplevet. At sidde der på soldækket og nyde stilheden og den helt fantastiske solnedgang over alle klipperne, det er simpelthen ikke noget I må gå glip af når nu I er dernede!!
Vil helt klart anbefale jer at tage turen fra syd mod nord i bus med masser af stop, men er tiden ikke til det, ja så vil jeg anbefale jer at flyve med Nokair.com, som næsten altid har vildt billige billetter!
Men glæd jer – Vietnam kan simpelthen ikke beskrives!!!