Dette emne er tomt.

  • Forfatter
    Indlæg
  • #3525902
     mvs

      Hej.
      Jeg synes absolut ikke du bør gå glip af Hoi An og Hue. Især Hoi An var rigtig lækker og meget stille og rolig dengang vi var der.
      Håber du får en god tur. Hvis du ikke allerede har booket turen fra Vietnam til Cambodjia skulle du overveje at tage en båd igennem mekong deltaet. Det er helt fantastisk.

      #3525900
       vagabond1

        Hei. Er for oyeblikket i Hanoi,vietnam og skal tilbringe ca 30 dager her for jeg tar turen videre til Cambodia. Mitt sporsmoaal er om det er noen som har noen gode ideer, tips om hva man burde faa med seg i vietnam.

        Har nettopp vert 2 maaneder i kina og det ble litt mange storbyer og plasser med enorme mengder turister, skal prove aa unngaa dette i vietnam selv om det selvfolgelig vill vere mye folk rundt her og. Eneste planen jeg har er aa komme meg til sapa, for aa vandre litt i omraadene der. Videre skal jeg ta meg ned til Mekong delta for jeg tar turen til Cambodia. Paa 30 dager haaper jeg at jeg klarer aa unnga aa bare besoke de storre byene.

        Har sjekket litt opp men alle skriver kun om Hanoi, Hue, Da nang, saigon osv. Plsser som er lite utfordrende aa komme seg til.

        Paa forhond takk for alle tips.

        #3525914
         Kikki

          Hej

          Mht Vietnam tog jeg sidste år en easy-rider motorcykeltur fra Nha Trang til Dalat. Det er en super måde at se noget andet end de almindelige turistområder på. Det er virkelig en oplevelse og en anderledes transportmulighed fra A – B fremfor de gængse turist/nat busser.

        Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

        Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

        © 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

        Log ind med brugernavn & kodeord

        eller    

        Glemt dine oplysninger?

        Create Account