This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Anonym

Hej,
    har aldrig krydset europas grænser, og håber derfor
    jeg har fundet det rigtige forum.
    Jeg har længe været fascineret af asien – og især staterne vietnam, cambodja og laos. Jeg planlægger derfor at rejse en tur til vietnam i start/slutning af april/maj 09 og blive der i 7 måneder ca..Jeg planlægger at slå mig ned et eller to steder, og bliver der i længere tid. Derfor er det ikke et behøv at skulle komme rundt til nabolandene.
    Jeg kan nå at spare omkring 30.000-40.000 kr sammen. Men er det nok til 7 måneder i vietnam? Og er visse steder, der kan anbefaldes som ‘bopæl’?

på forhånd tak!

Anonym Dinna

Hejsa!
    Det mener jeg godt, at du kan klare dig for, hvis du bor på hostels fx eller meget billige hoteller. Mad dernede er jo superbilligt. Så hvis du bare passer lidt på og sparer hvor du kan, så skulle det sagtens kunne lade sig gøre 🙂
    Jeg mødte en fyr sidste gang jeg var i Vietnam, der havde rejst rundt i 13 mdr. i Asien mest og havde kun brugt 40.000. Han havde vist også arbejdet nogle steder og sådan, men i Asien kan det altså lade sig gøre! 🙂
    Rigtig god tur, er dybt misundelig!

Anonym evo777

Hejsa

Hsis du vil bo det samme sted længere tid, vil jeg helt klart anbefale dig at leje et hus eller lejlighed for den periode. Med mindre du bor i et overfyldt turistområde kan du helt sikkert få det meget billigere end et hotel eller hostel. Jeg har gjort det i Thailand og der betalte jeg 500 kr. om måneden for et fint lille hus. Så mit gæt er at prisen i Vietnam, Laos og Cambodja vil være nogel lunde den samme.

God tur 🙂

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account