This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym supernigge

Hej derude.. Min kæreste og jeg rejser 2 mdr til asien fra januar til marts. Vi overvejer at besøge Vietnam nærmere hanoi og halong bay. Vi er dog i tvivl om hvorvidt det er en god periode at besøge det nordlige vietnam idet vi indtil videre kun har læst at det er vinter med dårligt vejr meget regn osv. Vi vil derfor gerne høre fra nogle der har besøg vietnam i denne periode og kan fortælle lidt om, hvordan det er at rejse på det tidspunkt.

På forhånd tak

N

Anonym Line

Hej
    For nogle år siden var jeg i nordvietnam i marts og det er næsten en periode jeg ville foretrække frem frem for juli, hvor jeg oså har været der.
    Hanoi er en fantastisk by og det var skønt at kunne gå rundt i shorts og t-shirts, og ikke være ved at omkomme af varme ligesom i juli.
    Halong Bay er smukt hele året, og i marts er det til at holde ud at gå rundt i grotterne.
    Hvis i kommer til at savne det gode vejr, bliver det bedre og bedre jo længere sydpå i kommer.

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account