This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Walter84

For første gang i 29år vil jeg prøve at backpacke, jeg har valgt 3uger i Vietnam. Det eneste jeg har planlagt hjemmefra er 3 dags ophold i Halong-bugten og efterfølgende en togtur til Hue. Jeg lander i Hanoi og flyver hjem fra Ho Chi Minh City. Er der nogle steder/ting man bare må opleve i Vietnam ?

– Kasper

Anonym Anonym

Ninh Binh var for mig, mere imponerende end Halong, men kom tidligt inden det er overrendt.
    Hanoi er fantastisk, specielt de gamle områder

Anonym Tenna

Hej Kasper,

Jeg vil anbefale dig at tage bus fra Hué til Saigon. Det er en såkaldt “Sleeping Bus” med helt tilbagelagte sæder, så man kan sove – og så er det meget billigt.
    Bud på gode stop på vejen: Hoi an – en super hyggelig og flot by, hvor næsten hver butik er en skrædder. Og så Nha trang, som har nogle rigtig hyggelig barer.

Udover Halong, så er Sapa, Mui ne, og “The cu chi tunnels” også gode bud på flotte/spændende ting/steder at se.

Anonym Walter84

Det lyder rigtig godt og mange tak for hjælpen 🙂
    Jeg har læst en del bøger om Vietnam og har selvfølgelig også en del ideer om hvad jeg gerne vil se og opleve, men synes alligevel det er rart at høre fra folk som har været afsted hvad der bare skal opleves.

Har kun et par dage i Hanoi inden Halong, men vil helt klart prøve at finde tid til Ninh Binh. Hoi an og Nha trang er jeg mere elle mindre også fast besluttet på at gøre holdt.

Endnu en gang tak

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account