This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym none

Hejsa.
    Mig og min veninde vil gerne rejse til Vietnam i august. Vi skal kun være der 1 måned.
    Jeg kunne godt tænke mig at høre hvad folk ca. har brugt på at rejse rundt der – feste og have det godt?

Håber i kan hjælpe mig.

Anonym dex

HEj Stine.
    Det er meget forskelligt hvad folk bruger. For der er stor forskel på hvor i bor, hvor dyrt i spiser, hvad i vil rundt og se osv.
    Men med 10000 kr. hver, kan i leve som Dronninger.
    Man kan nemt rejse rundt for 5000 kr. pr. snude os, hvis man bare bor og spiser billigt.. 😀

Anonym Rasmus

Ja som ovenstående kan det gøres meget forskelligt. Vietnam er jo generelt et af de billigste lande i Asien og man kan leve meget billigt.. Sidst jeg var der brugte jeg 1500 kr på 15 dage.. Mens jeg en anden gang har brugt det 4-dobbelte på samme tid. Den sidstnævnte af gangene tog jeg på et par ture med jysk-rejsebureau som har et hotel og kontor i hanoi. Det er selvssagt meget dyrere end at gøre det selv… Shopping er en anden ting man ikk kan forudsige, men alt imellem 8000-15000 for en måned, hvis man vil leve godt, bo på middelhotel og tage en del private ture, eller evt tage dykkercertifikat…

Anonym Camden

Jeg har næsten lige været i Vietnam. Jeg var der i 3 uger og brugte i alt 3000kr. Og jeg manglede bestemt ikke noget!
    Vi boede på væresler med aircon, varmt vand, fjernsyn og køleskab, tog på alle de ture vi ville, spiste og levede generelt ret godt.
    Så jeg vil også sige at for 10000 kan du leve som en dronning. For 5000 kan du leve rigtig godt.

Anonym Stinebs

Hovsa, jeg er kommet til at lave to profiler herinde.
    men tak for jeres svar.
    Det er dejligt at høre – og passer til vores budget 🙂
    Lækkert !!

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account