This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym loui7421

Hej vi er to piger der har 6 uger at rejse i.
    Vi har planer om at rejse ned gennem Vietnam og fortsætte evt. til Cambodia eller Laos eller Malaysia.
    Vi er meget i tvivl om hvad vi kan nå, og hvordan vi skal begynde rejsen.
    Hvordan flyver vi billigst? Vi har overvejet at flyve fra DK til Singpore og derfra videre til Hanoi. Eller er det billigst at flyve fra DK til Bankok og flyve derfra?Vil meget gerne høre erfaringer med rejsen gennem Vietnam og om vi skal vælge Laos, Cambodia eller Malaysia eller flere lande.

Anonym Anonym

Hej med jer.
    Det kommer lidt an på, hvornår I har tænkt jer at rejse. Vejret spiller vel også en rolle i jeres planer??
    Jeg brugte en måned i Vietnam, og jeg er slet ikke i tvivl om, at jeg skal tilbage og udforske det noget mere. Jeg tilbragte kun en uge i Cambodia – desværre – det er også et meget spændende land.

Anonym Anonym

hej.
    er ikke taget afsted endnu men skal afsted til januar. Så kan kun hjælpe “lidt” med hvordan i flyver billigt. Jeg har fået en retur billet fra københavn til Bangkok for lidt under 10000 kr. OG det er os med en Rejseforsikring i 4 måneder og alle skatter. Det syntes jeg sku er billigt.
    Skal godt nok mellemlande i Wien, og vente der i 3-5 timer (kan ik helt huske). Men det er jeg sku kold over for..
    Det er med Austrian Airlines jeg skal flyve..

Anonym Anonym

Det er i juli-august vi skal rejse, så ved ikke om det spiller nogen rolle med vejret.

Anonym Magnus

Det er som regel billigst at købe en returbillet til Bangkok og derfra flyve videre med et andet flyselskab. Hvis I vil starte rejsen i Laos eller Cambodia, kan I nemt tage dertil med bus eller tog. Vietnam må I naturligvis flyve til.

Tjek evt.

http://wikitravel.org/en/Discount_airlines_in_Asia

for billige flyselskaber. Hvis I får billetten til Bangkok for omkring 6000 kr, skal I være tilfredse.

I juli-aug er det regntid, men det er fint nok at rejse på de kanter. Der kommer nogle hæftige skyller en gang imellem, men de varer som regel kort tid og kommer oftest kun en gang om dagen.

Anonym Anonym

Hej.

Jeg var afsted sidste år og fik tur/retur til Bangkok for ca. 7000,- det var igennem Kilroy Travel og vi fløj direkte med SAS. Husk bare at bestille rejsen så hurtigt som muligt så er der penge at spare!

Jeg var selv i både Vietnam og Cambodja og kan kun anbefale det!! Det er 2 super fede lande at rejse i.

Vi nåede ikke selv Laos men har også kun hørt godt om det.

Vi tog med bus fra Thailand til Cambodja – lidt lang tur men kan sagtens lade sig gøre! Og så kan man jo også sige at busturen i sig selv er lidt af en oplevelse!!

Håber i kunne bruge det til noget 🙂

Anonym Angelica

Hej!

Jag var i Vietnam nu i vintras och kan rekommendera att åka ut med Easy Riders! Vi åkte från Nha Trang till Hoian med motorcykel längst Cambodjas och Laos gräns i tre dagar och har man inte gjort det så har man inte sett Vietnam!!! Det var precis som man föreställer sig Vietnam ska se ut! Helt underbart!!!
    Om ni nu ska göra detta så se till så att ni är överens om kostnader innan, vad som ingår och vad som inte ingår. Boka genom en byrå och kolla upp så att chafförerna kan guida er!
    På vår resa såg vi jättemycket om Vietnamkrigets historiska platser, dess underbara människor som står och vinkar längst vägen m.m
    Kan också rekommendera er att ta er till Hoian, som är en liten jätte sött stad som är berömda för sina skräddare! Isf ska ni gå till MEKONG, dem är seriösa stressar inte på en, trevlig familj som har känsla för mode. En enklare klänning ska ligga på ca 20usd.

Ha en underbar resa!

/Angelica

Anonym kIM

kig på airasia.com hvis i skal flyve i asien det er rimeligt billigt.

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account