This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Line86

Jeg har 3,5 mdr at rejse i fra september og har en plan om at starte i Nordvietnam, rejse ned gennem landet til Ho Chi Minh City, tage videre til Cambodia og derfra til Laos eller Thailand. Kan dog ikke helt gennemskue om det er dumt i forhold til regntiden?? Tænker mest på Vietnam i september og Cambodia i oktober??

Hvis der er nogen der har en mening om Thailand vs. Laos vil jeg også meget gerne høre denne!!

På forhånd tak.

Hilsen Line

Anonym Tina

Hej Line

Jeg mener at det er regntid i Vietnam i september. Jeg var i Vietnam (fra nord-syd) i november sidste år, og der var det stadig oversvømmet nogle steder fordi der var faldet så meget regn. Så jeg ville vælge Vietnam til sidst.
    Jeg var et kort smut i Thailand på samme rejse, og er sikker på at der findes kønnere steder i thailand end dem jeg så, men jeg ville vælge Laos hvis jeg skulle vælge mellem de to.

hilsen Tina

Anonym Anonym

hej Line..
    Jeg ville helt klart vælge at starte i bangkok, da det er centrum for hele Asien. og der med langt billigere flybilletter..
    Forslag måske og starte med badeferie i sydthailand, så tag op til nord, hvor du kryser ind til Laos via. den berømte friendsship bro.
    Og så ned langs Laos ind til Cambodia og videre gennem vietnam.
    Så for du os vietnam til sidst som kære Tina skrev.
    På den måde kan du os start med badeferie, og slutte med badefefrie..
    Men der er nogen måde og gøre det på…

håber det kunne hjælpe lidt..

Anonym Line86

Tak for de hurtige svar 🙂

Anonym none

Badeferie i thailand??

September regner det ca 300mm i Bangkok og ca 200mm lidt sydover, jeg tager selv derud denne måned da det er det mest turist fri tidspunkt, men jeg ville så anbefale Cambodia eller Laos til disse måneder. 🙂

Søren

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account