Jeg ville holde mig til de lande, I har valgt! Man kan sagtens bruge 12 uger på at udforske dem – selvfølgelig kan man nå flere lande på samme tid, men det er vel et spørgsmål om, om man vil se landene mere overfladisk eller vil i dybden og også vil have tid til at se de lidt mindre turistede dele af landene. Og det når man bestemt ikke feks. i Cambodja på en uge eller Laos på to uger som Jesper foreslår! Men det er op til jer, hvad I vil have ud af rejsen osv – vil i se en masse ting og forskellige steder – eller vil I også have tid til at opleve landene lidt dybere – begge måder er fine at rejse på, det skal I bare overveje før I vælger at besøge flere lande.
I har valgt at rejse i et område, hvor I altid kan ændre planer undervejs – så start med det, I har tænkt nu – og så kan I altid udvide med flere lande, når I er der – det er i hvert fald mit råd. Feks. kræver hverken Malaysia eller Thailand, at man ansøger om visum inden – det får man blot ved grænsen, så det er slet ikke noget problem at finde ud af derovre, hvis I vil til et af de lande.
Rigtig god rejse til jer hvad end I finder ud af – I kan godt glæde jer i hvert fald 🙂