This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Midana

Til sommer rejser kæresten og jeg til Asien i 1½ måned. Vi regner med at bruge 1 måned i Vietnam og Cambodja og herefter flyve til Bali, hvor vi vil tilbringe 1-2 uger og så stoppe et par dage i enten Kuala Lumpur eller Singapore.

Vi kan begge godt lide at opleve noget og vil gerne dykke. (Men det kan vi gøre på Bali samt ophold, morgenmad og frokost + 2 dyk om dagen for 6400).
    Så hvor meget skal vi regne med at spare op til den tur? Nogle sigert 40.000 – andre siger 32.000

Anonym lauridsen_lars@hotmail.com

hej.
    Hvis i back packer i vitenam og cambodia en månde er 5000 til 6000 hver mere ind nok,men husk lokal mad og lokal transport og ikke noget med at book noget hjemme fra,
    Bali er jo også billig,6400 kr for ophold og to dyk,så lever vi ikke i back packer verden mere,når i ankommer til bali finder i et godt hostel at bo på til billige penge,mellem 60 og 70 kr max godt nok et stykke tid siden jeg var der sidst,derfra kan i book dyk kender ikke prisen på dyk på bali men kan ikke forstille mig mere ind max 600 kr pr dyk,jeg brugt 30000 kr til seks månder da jeg back packet östen,godt nok nogen år tilbage,i dag ville jeg bruge mere,hvis i har jers flybilletter betalt og i skal rejse 1 1/2 er 15,000kr mere ind nok til hver af jer,i lommepenge,singapore er sku ok,kanon ZOO besög den danske sömands kirke,men KL er nok bedre twin towers china town og mere og billiger jeg ville nok forslå KL,god og billige mad,god rejse,

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account