This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Louise

Hej 🙂

Min kæreste og jeg drømmer om at tage på en backpackertur til Vietnam, Cambodia og Thailand til august. Er det en realistisk tur, når vi “kun” har 45 dage? – vi ønsker ikke, at det bliver FOR stresset, men er derimod indstillet på, at vi selvfølgelig ikke når at udforske hvert land til fulde.

Derudover regner vi med et budget på 50.000kr for os begge alt ink. – Er det for lidt, eller er det OK?
    Vi har ingen intentioner om at leve som konger, men vi gider heller ikke spare, så vi ikke får set alt det vi ønsker.

Håber I kan hjælpe 🙂

Anonym Tine

Hvis I skal nå at se “hele” Thailand og “hele” Vietnam, altså både nord og syd i begge lande, og så bare bruge Cambodja som et gennemrejse land, så vil jeg synes at I har alt for kort tid! Jeg ville holde mig til enten Vietnam eller Thailand og Cambodja ellers tror jeg at I ville skulle stresse I gennem landene 🙁 hvis I kun vil til Bangkok i Thailand, så ville jeg mene at I har fin tid. Jeg synes ikke at 50.000 for jer begge er for lidt. Jeg tror tværtimod, at I ville kunne gøre en masse fede ting og bo nogle gode steder hvis I skulle få lyst. God tur. Tine

A World of Backpacking

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account